![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Kansas City. Daarlig hotellsoevn i natt. Moete om en time og deretter rett heimat med NW. Fruen venter paa ORD, saa baerer det til Madison WI via Audi A4 til Madama Butterfly hos Wisconsin Opera klokka 8. Overnatting der foer vi returnerer loerdagsmorran til Chicago
God helg til alle |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Go'ættemiddag! Da er det snart helg og godt er det. Denne helga har vært hektisk! I morgen er det mitt første julebord på min nye arbeidsplass. Er spent på om det blir glam&glitter eller flesk&fyll.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
flesk&fyll er vel det mest vanlige
![]() Her gjøres det klart for vorspiel til fredagspilsen. Pizza, øl og vin står på menyen i kantina før trasker et par gater bort mot hovedstadens uteliv. God helg ![]()
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'Freddan fra FedEx.
Alt ved det vanlige, inkludert den etterhvert vante fredagsturen opp til terminalen for et lite henteoppdrag.. Der fant jeg forøvrig ut, at om Petter Schjerven noen gang skal lage et program om irritasjonsmomenter, så melder jeg meg på, med "folk som går tregt, og tar opp hele bredden så andre ikke kommer forbi", of så skal jeg spørre om han husker hvor han var på dagens dato.. (Hint: foran meg i svingdøra på OSL).. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Javell --- landet på Værnes foran rutetabell, men RRG står fortsatt på OSL med en times delay, så det blir et langvarig opphold siden jeg har bagasje. Farmer-ekspressen er meldt i området, men regner ikke med å se annet enn en støvsky etter ham ettersom Mosjøen-kjerra står og venter ...
Lett kaotisk her på Værnes .. masse folk og mye delayer .. fått meg en rekebaguett og ser egentlig ganske lyst på livet, og etterhvert blir det vel sikkert fly på meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
|
![]()
Ingen Farmer på Værnes - han var blitt forsinket fra London, så han mistet sin connection og satt i Oslo da jeg skrev foregående ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God fredag ettermiddag fra vinterbyen Bergen. Her ligger det faktisk snø (!), og det laver fortsatt ned mer. Jeg tror jeg må hatt usedvanlig flaks med flyet fra Oslo (SK271), ettersom det virket på ankomsttavlen som at det var omtrent det eneste flyet som var i rute i løpet av de siste timene. Vi var for sikkerhets skyld før ruten!
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jaja, da har man nettopp landet paa splitter nye 27R paa ord. Maa si at nw vil bli savnet naar co hopper inn I star. 4 flighter paa 2 dager har vaert excellent!kaldt, men klart I chicago. Ingen forsinkelser
Foerste 2 fredagspils er innabords. firebrick selvsagt. Andreas og Odd, fatt mot! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God kveld. Da var jeg ankommet TRD, og møtte MOW i forbifarten som fortsatt ventet på flyet sitt.
Jeg hadde nok en helt utmerket flight med NZ fra LAX, en helt godkjent reise med SK806 fra LHR til OSL servicemessig. Ble dessverre nesten en time forsinket fra LHR pga slottid, som igjen gjorde at forbindelsen på OSL røk.. Men, det går da flere fly , og jeg er bare et par timer senere hjemme i snødungen enn planlagt;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ser fram til rapporten på returen fra LAX, Odd
![]()
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flyklapper
|
![]()
Og da var også MOW ankommet dagens endestasjon .. sitter i 6. etasje på Raddisson SAS med forskriftsmessig utsikt over plassen.
Ja, jeg ble også sen, men kunne til slutt karre meg på plass på 1A på RRG. Men herrejemeni så smale de setene var!!! Heldigvis hadde jeg treseteren for meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Snevær så det holder i Køben, jeg har lenge levet i troen om at det ikke snedde i København, men der tok jeg grundig feil, ligger noen centimeter på bakken, og byturen var en meget kald opplevelse, og coaten min kunne vært en snemanns. Oh well, jeg tenkte meg tidlig opp i morgen, til messe og påfølgende lesesal, så kvelden tages herved. Ha en strålende natt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |