![]() |
|
![]() |
#21 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trodde du hadde bonusbillett over, Tommy?
Da kan du vel komme helt til Tromsø eller Bodø for samme poengsummen? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
LOL, naa nei, du... Det legges ikke ut en eneste bonusbillett nordover hverken i business eller M mellom 18-25 desember
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som julebordet kan få pri her dessverre...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ferdig på jobb rett nedi gata kl 19, så samme for meg hva man spiser, bare man kan ta seg en øl
![]()
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmmm jeg har faktisk frihelg da, så om jeg får det til så skal jeg prøve å få med meg dette også!
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei dere,
kunne godt tenke meg å bli med, vi har jo konversert en del her på forumet, så det kunne vært morro å se dere i virkeligheten ! ![]() - Thore |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Må ha vært en feil i Norwegian-systemet, nå er prisene oppe på en startpris på 499 kr. fra Rygge til Nord-Norge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ser jo ut til at det blir en flott gjeng her! ingen som har forslag om hvor vi kan treffes? Lenge siden jeg har frekventert restaurantene i Oslo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Et sted finner vi sikkert, regner med å dukket opp dersom det ikke detter ned andre ting på det tidspunktet. Den perioden der er tidvis litt uberegnelig. Bør vel være et sted vi ikke blir pælma ut når vi er ferdige med en matbit, og hvor det er greit at noen bare tar til seg flytende føde. Skal gruble litt.
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mulig man kan dukke opp på dette, selv om jeg mistenker at jeg er på vei til familia denne dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om man skal både spise, og drikke etterpå, så finnes jo både f.eks. HRC og Friday's i samme gata som Tommy's hotell.. Men det var kanskje heller ikke et sånt sted man tenkte på? Ellers er jeg forøvrig med på det meste hva mat og drikke angår, jeg..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Joda, jeg maa innroemme at det hadde smakt med noe... norsk. Men det er vel kanskje urealistisk aa faa tak i et bord paa en slik restaurant en loerdag rett foer jul?
Foroeverig spiller det ingen trille hvor restauranten ligger og naar det gjelder drikke, tror jeg de som kjenner meg vet hvor viktig del av maaltidet det er ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Joda, økonomen ser på saken. Men jeg (og Tommy) er absolutt mottaklige for innspill. Så har noen et forslag så kan de endte skrive det her eller sende de på mail i en excel-fil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Altså, mitt forslag om HRC, var kanskje også et lite "svar" til en del kommentarer jeg har fått etter å ha fått stempel som "stamkunde" der i trip-rapportene mine
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tipper at 20. desember ikke er alt for ille hvis man bare satser på noe litt uten om Karl Johan og Aker Brygge-tråkket. Mange som har langfri så julebordene er vel på hell da.
....gruble gruble....det er enda noen uker til.....
![]() |
#37 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lorry kunne jo være en mulighet, eller kanskje Kastanien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Lorry er jo et fint sted, lenge siden sist. Hvordan er det på Asylet på Grønland om dagen - har ikke vært der på år og dag heller. Det var jo et passende sted tidligere tider.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Popular Aviation ALA 1931 | krølle | Flyhistorisk forum | 0 | 09-12-2015 00:13 |
By popular demand: Name the Airport 2 | LN-KOG | Flyforum | 3 | 23-11-2007 01:02 |
Tommy og Tigern | ENKB | Flyforum | 0 | 28-03-2006 11:13 |