![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Mosjøen. Da var dagens arbeidsdag over. Nå venter en dusj, middag også blir det vel noen halvlitere ute ikveld også.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettemiddag
Da er jeg hjemme fra jobb. Var veldig nært at vi gikk fra en kar på CO i dag. Hadde stengt døra og brua var kjørt 2 meter unna, når han plutselig sto der..... . ![]() En missforståelse mellom et par stk gjorde at vi lærte noe i dag også.... Og karen fikk være med ganske lettet da vi åpnet døra og slapp han ombord rett før pushback. Da er det bare en dag igjen på jobb før rollene byttes om og jeg skal være passasjer og reisende. Hmm. kanskje jeg må hyle nedpå et par halvlitere før avreise..... Ønker alle en trivelig kveld. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det gjelder å blende inn ...
![]() G'morgen igjen .. trodde jeg hadde trykket på knappen isted, men kan ikke se at det dukket opp noen posting fra meg .. velvel .. koffein demente. Skyet, lummert og klamt her .. venter mer bommelibom etter litt skikkelig romling i går ettermiddag .. men slik er det her i de semitropiske strøk. Innboksen er tømt, kaffen er varm og Sirius'en er innstilt på Little Steven's Garage Underground morrashow .. befriende fritt for irriterende plapring. Han spilte til og med Vibeke Saugestad isted. Noe han har fisket med seg fra Radio tango? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Little Steven er jo generelt glad i musikk fra Norge. Var vel et innslag i Lydverket omtrent samtidig som Springsteen var i Norge i Desember, at Steven ønsket og opprette et kontor her i Norge, som en uinderavdeling til plateselskapet sitt.. Han har vel allerede signet et par norske band over there..
Ellers en forholdsvis normal dag her.. Hadde "første-tirsdag-i-måneden-møtet" i dag (utsatt en uke pga. HV). Det resulterte vel for min del stort sett i at jeg får en time mindre til å gjøre jobben min.. Også var det to uker til jeg skal være borte fra jobben en ukes tid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
N/A
|
![]()
God dag ja... Været er nå på sitt beste på flere dager. Sola skinner, og det er en stund siden sist.
![]() Har hjemmekontordag idag for å forberede opplæring av nye de-icere på Torp, men det blir en tur på jobb ikveld for å innta litt pizza og kake med kollegaene... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Superflyer
|
![]()
[QUOTE=Martin;301806] (utsatt en uke pga. HV).
QUOTE] Ha ha ha ....SYL...... ![]() Last edited by LN-FHU; 09-09-2008 at 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag - arbeidsdagen er over, det er høst i lufta og middagen er snart klar. Fortsetter med litt demonutdriving og annen rengjøring i en ssh-tunnel her i ettermiddag.
Ha en flott aften!
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Chicago. Jobber hjemme i formiddag, stikker snart paa jobb.
Ellers kommer brodern med US Scareways fra Stockholm paa torsdag. Fredag baerer det rett paa fylla i Las Vegas og Billy Idol konsert fredags kvelden.. Det gleder man seg til |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god ettermiddag fra STO. Startet dagen med en løpetur i nærområdet, og i kveld skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før - se en tysk film (Der Undtergang) på laptopen "hjemme" på hybelen. Her i den svenske hovedstaden er det vått og guffent, og jeg kan ikke fatte og begripe at tall fra den samme datakilden kan være ulike! HMPH! Det blir med andre ord en times tid mer på kontoret....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da bør han virkelig gjøre en innsats for å få seg exitsete. Etter nattens retur med de på sete 20G, så er konklusjonen at det er virkelig trangt. Jeg er overbevist om at det bedre plass i DY B738 enn det er her, og da er 9 timer LENGE!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God tirsdag fra vest...skal se om jeg ikke klarer aa lure med Dag over til puben paa oeya i ettermiddag...straalende vaer her borte....og da er utmerket med et julebords komitee planleggnings moete paa The Harbour Public House...
![]() |
#33 | |
Superflyer
|
![]()
[QUOTE=Martin;301862]
Quote:
Martin, sorry..... ![]() Det stod ikke noe om sjefen din, derfor tok jeg det for gitt at du hadde vært på rep........ Om du tar dette ille opp, beklager jeg herved på det sterkeste ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke noe å beklage, Frode.. Var jeg som ikke skrev tydelig nok
Jeg skrev dog at møtet var utsatt. Et møte består av mer enn en person (vi er hvertfall ti!!)... Og jeg håper ikke jeg blir innkalt til rep. enda.. Er ikke 25 år litt ungt til å bli innkalt til sånt?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Da passer disse små visdomsord tenker jeg.......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |