![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og den 1/8 (gjen-)åpner Scanair.no avd CPH - jeg har nå offisielt kommet inn på skolen, selvom jeg ikke nådde opp til førstevalget(international business) uten at jeg helt forstår hvor svakheten ligger. Oh well, det blir vel menneske av meg også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett gled deg. Køben har mye å tilby ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
HA-Allmenn - såvidt jeg har forstått relativt "standard siv.øk". Om ikke annet er det jo i utgangspunktet en hakket mindre krevende linje (enn International Business) så får vel mer tid til å se Køben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
HA-Almenn er "standardlinjen" på CBS. Og uansett hva du hadde valgt så blir det tid til å se Køben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nettopp. Da får jeg bli litt standard. Hehe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag!
Alt for varmt i Arendal nå, 25 gradere i vannet i går kveld! Sykt. Idag har jeg pakket en god del, til mitt utvekslingsår i USA. Vintertøy må rotes frem fra loft og skap, Nebraska kan servere -30C på en god vinter dag. Blir mer pakking og ordning i kveld, i morgen tidlig bringer Sørlandsekspressen meg fra Arendal til Oslo, og et ambassade besøk i grevens tid, vil jeg vel kalle det, ettersom jeg flyger av sted tirsdag 5.august med BA761! Ha en fin dag alle sammen : )
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Omaha, Nebraska besoekes av meg i morgen. Har en stor kunde der borte i oedet..
God morgen fra Chicago. Her var det ogsaa kraftig tordenvaer/regn og gust helt opp i 60mph i gaar kveld/natt. Glovarmt er det ogsaa, er spaadd over 100 grader i helga.. Skikkelig sommer innevaer med andre ord. Kontordag i dag og superfakiren til OMA kl 0600 i morgen, retur paa ettermiddagen. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og jeg får fryktelig mye spam-snail-mail fra Omaha Steaks eller noe sånt i PO Boxen min over there...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har du handlet med dem? De spammer ikke, men har du først handlet med dem, blir du aldri kvitt dem ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg handler fra Omaha Steaks, men jeg har aldri mottatt snail mail, kun e-post en gang i uka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tror ikke jeg har handlet med dem... Jeg får masse e-mail og snail-mail, men nå sendte jeg søster over til PHX så da kan hun tømme PO Boxen på en mer regular basis og finne ut hvor mye sånt jeg får.
EDIT: Og da var jeg listet på SK 1455 til CPH i morgen. Ser ut som om det er fullt "bak" i den grad det er "bak" i det flyet, men plenty foran... Last edited by JoeW; 30-07-2008 at 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag Morgon! | LN-CMN | Flyforum | 14 | 04-05-2016 16:45 |
God morgon Norge onsdag morgon :) | zico77 | Flyforum | 29 | 04-08-2010 19:40 |
God onsdag morgon | Savipix | Flyforum | 15 | 23-04-2008 12:31 |
God onsdag morgon | Savipix | Flyforum | 26 | 19-03-2008 17:47 |