![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke vekternes instruks aa lete etter dop. I sikkerhetskontrollen ser man etter gjenstander som er til fare for lufttrafikken. Saa svarer han det, har han misforstaatt jobben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ville nå si at narkotika og flygende personell absolutt har noe med sikkerheten å gjøre jeg
![]()
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå har vel G4S fått litt smekk på pungen etter at audits viste at man hadde fått gjennom noen kniver blandt annet... gjemt under beltet/beltespennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Nå er vel alderen på "grisen" ganske så irrelevant. Om det er en ung, middelaldrende eller gammel gris som beføler kvinner (unge eller gamle der også) er det vel like uakseptabelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå er klage sendt til CAA og jeg bare venter på tilbakemelding
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Uten å være helt sikker, så tror jeg om du har belte skal de føle på innsiden av bukselinningen, men bør vel gies beskjed om det syns jeg. det er også tilfelle at om du får kontrolør av motsatt kjønn, kan du kreve å bli kontrolert av en med samme kjønn
![]() hva jeg savner på flyplassen sikkerheten i alle fall på osl hvor jeg jobber er at det ikke er nye regler for hver dag og hvilken kontrolør/humøret til denne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kom en oppdatering på BSL Sec 1-1 nå, og da kom jeg over følgende sak (Min utheving):
Quote:
Jeg har aldri fått beskjed om at jeg kan ha vitne tilstede selv om jeg har blitt tafset og grafset på.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor langt unna Norge kan man komme? Tur med SQ/NZ til AKL | fluxie | TripReports | 8 | 12-11-2017 19:17 |
Hvor langt frem i tid kan man bestille EB-billetter med Star Alliance? | erlendag | Reiseforum | 4 | 02-09-2013 08:32 |
Hvor langt kan en 737-300 fly? | svgspotter | Flyforum | 12 | 05-03-2009 13:04 |
Wideroe.no: Hvor langt i forveien kan man bestille? | jcnorway | Reiseforum | 0 | 30-09-2008 09:41 |