![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Høh... den linken til GFL om at KGL hadde søkt på dette flyet nest øverst i denne tråden har forsvunnet. Det er nå bevist at mitt innlegg forsvant, uten at CK fjernet den. NBC sine artikler om dette flyet har også blitt trukket. Er det så banalt enkelt at CIA går inn og fjerner ting som har med dette å gjøre? Eller er det tilfeldigheter?
Det minner meg om "Jarle" fra åpen post. Han klarte jo å koble CIA til det meste. Glemmer aldri da han vrengte en REMA-pose og klarte å lage AMER-ICA utav to plastposer. ![]() K |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje du skulle prøve denne linken http://www.optiskkompani.no/ og kjøpe deg noen av produktene deres... Jeg ser linken veldig godt med deres produkter.
![]()
![]() |
#23 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Tror jeg trenger en tur dit jeg også, for jeg leste innlegget jeg også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Tror jeg kjører hjem, låser døra, pakker aluminiumsfolie rundt hodet slik at de ikke skal tracke meg, og gjemmer meg i kjelleren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Verdt et forsøk.... Jeg gir meg. Jeg ser den heller ikke lenger, selv med briller fra Optisk Kompani
![]()
![]() |
#26 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg var i nærheten av Gullhella i sted, og syntes tydelig jeg så svarte helikoptere uten lanterner som plukket opp en ulastelig antrukket fyr som ropte noe om at han var uskyldig, at de egentlig var ute etter en fyr som heter Kurt og at han ikke kunne ta ansvar for alt det folk skriver på forumet hans. Ja, og så ropte han at han ikke ville ha bleier, for de var han så lei.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"In god we trust, all other we monitor /NSA"
alf |
![]() |
![]() |