![]() |
|
![]() |
#21 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
G'formiddag alle!
I morgen bærer det ut på en aldri så liten tur som dere ser her under. Skal til Malaysia Airlines Academy og få det siste innen elektronisk billettering (og sikkert en god del gammelt også). Så har jeg noen timer når jeg kommer hjem igjen før det blir tur til HEL der det skal holdes foredrag på internasjonalt dommerkurs. Om hjernen min ikke er total saft vid det laget... Hvem vet hva slags sprøyt jeg kommer til å si. Ut på tur - aldri sur! Jeg følger også CKs eksempel og ønsker Kjakan, en vaskeekte helt, gratulerer med dagen! |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
WOA!!! DÉT er vel årets STORE brøler fra hr. Biong?? Huffameg! De påstår at det skal være klin umulig å fylle bensin på min dieselbil, men hvem vet... |
|
![]() |
![]() |
#24 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Neida, har klart det selv en gang. Kjempelett!
|
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
En jeg kjenner klarte det for en stundt siden og da fikk han en diplom med tittelen: Dieselmeister
|
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra FedEx.. Endelig i gang med siste arbeidsdag i den eneste hele arbeidsuken i januar
![]() ![]() I helgen blir det muligens en liten handletur. Inbiller meg alltid at jeg trenger et eller annet når jeg skal ut å reise, så vi får se hva lørdagen bringer.. Og klar for SEA? Oh yeah!! Som om jeg ikke gleder meg nok fra før, så får jeg gnidd det inn på jobb også: Innbiller meg at det har vært pakker til den byen hver dag denne uka.. Og sånn for å nevne det til slutt: så en bil med den mest geniale reg'en i går, da jeg havnet bak en svensk bil på vei hjem i går kveld: OSL 757 ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var jeg paa plass ved Det Store Veikrysset for siste gang denne uken .. stormen raste over oss i loepet av natten .. kona sa hun vaaknet flere ganger .. jeg merket ingenting.
Naa er det imidlertid stjerneklart. Av en eller annen aarsak hadde jeg marerittaktige Ingebrikt Davik-syner flere ganger under kjoereturen nedover ..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Null søvn i natt førte til at jeg måtte kaste inn håndkledet og ringe trafikkvakten kl 0415 og melde meg "unfit for flight". Dermed ble det ikke noe av dagens tur til IAD for mitt vedkommende. Har sovet litt utover formiddagen, men har ennå ikke spist frokost. Nå kan man vel heller ikke kalle det lunsj. Tidlig ettermiddagsmat? Mangler ikke på ting å gjøre, men kommer liksom ikke i gang med noen verdens ting. Får vel gå en tur i det fine været. Med nyinnkjøpte brodder fra G-Sport.
Ha en fin fortsettelse på dagen
#29 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Etter å ha vært hjemme fra jobb klokken 3 i natt så er det greit jeg kaller dette for morning? Anyway, etter 3 dager med nattarbeid er det nå langhelg. Kvelden skal brukes til å drikke brun væske som øker promille innholdet i blodet.
God helg folkens. |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers: Flott dag på jobben i dag! Har endelig fått til fuel x-feed kabelen, nå stemmer vekten på håndtaket (7.2kg), tension på kabelene (15pund), og jeg har dropfit på pinnen! Ha en bedre dag folkens!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Heldigvis startet jeg ikke opp bilen... I tillegg blir det ikke medlemskap i Natur og Ungdom (mest på grunn av alderen - men også fordi jeg fikk låne en Beetle på jobben over helgen)...
|
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Starta heller ikke opp. Esso toemte tanken for meg der og da, jeg fyllte opp med diesel og bilen var gulle god God helg til alle forumister! |
|
![]() |
![]() |
#34 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Heldigvis begynner formen å bli bedre, så det er vel tilbake på jobb til mandag.
Her blir det full fart i heimen i helga ettersom vi har barnedåp på søndag. Men det skal vel gå på et vis. Ellers mye å gratulere i dag: EB for å ha kvalifisert til Alzheimer klubben Bizflyer Jr med 3 års dagen i dag, Og ikke minst vår alles helt Gunnar "Kjakan" Sønsteby med sin 90 årsdag! Måtte han leve evig!! Som Gino Valente ville ha sagt det: Go elge! BF ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Flyklapper
|
![]()
men om åtte-elleve unge gutter tukler litt i en voksens lomme er da ikke det skadelig, slo Staff fast
Kan noen vaere saa snille aa stenge denne mannen? ![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da hadde han vært bannet for lenge siden.
|
![]() |
![]() |
#38 |
N/A
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Staff ble jo selv tuklet med av en voksen mann da han var 11-12 år gammel, og det er jo ikke lenge siden han uttalte at det hadde vært en jævla fin opplevelse for ham. Så hva mer kan du forvente av uttalelser. Må jo være den perfekte advokaten for lommemannen.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ute på tur
|
![]()
Selv om dette her begynner å skli voldelig offtopic, så er saken veldig enkel, Staff har en grei evne til å åpne munnen i saker som er veldig politisk ukorrekt å ha de meningene han har om de, og han tar en del saker der folk flest er forbi det punktet hvor de kan skille lynsje-tendensene fra prinsippene sine.
Og, for ikke å glemme andre siden av saken, om hva politiet stemmer sier så er det ganske alvorlig hva som har skjedd, så kansje vi skal la være å dra en veldig tynn og enkel tråd her om hvem som kan ha de mest bastante meningene? Er dette så veldokumentert som Pollitiet sier så vil denne saken ha en klar dom ganske fort. -A |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredda'n! | LN-MOW | Flyforum | 29 | 11-12-2009 23:40 |
Fredda i SEA | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 04-12-2009 22:56 |
God fredda! | Bizflyer | Flyforum | 14 | 09-12-2006 08:55 |
God fredda's morgen.... | ENGM RAMP | Flyforum | 21 | 24-02-2006 15:37 |