![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Neida, synes bare det blir feil å sammenligne airpics sin opplastningskø med de store sidene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Det blir feil hvis Airpics screenere ikke tåler å høre hva spottere har å si !!!
Det virker som at de som har "litt meninger" som ikke fenger 100% meninger til Airpics screenere så skrikes det !! La folkene si sine meninger - dette er ikke en Treholt sak ?? Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jan, sett deg inn i saken før du svarer på ting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Jan; Flanders er selv screener da, før også på Airpics
![]() Og om noen mener airpics-folket steiler ved kritikk kan du heller se litt på hvordan kritikken er formulert, tipper jeg ![]()
![]() |
#28 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Fortsett å diskutere om det ene eller andre - sterk konkuranse må ikke skape splid dere i mellom
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Sykt så raskere dere er å legge ut bilder nå.
![]() |
#30 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Sommerdvalen er over! Jeg har ikke sluppet til i kveld, noen av de andre har vært så ivrige på screeningen sin...
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Denne tråden er etterhvert blitt ganske gammel....
Hvor mange er det pr dags dato som er screenere på airpics? Det må vel være etterhvert en del bilder som ligger på vent hos dere? Ja, jeg vet at det har vært en del oppgraderinger på serveren(e) til Airpics, og at dette kan forklare mye av køen. Dette absolutt ingen heksejakt, eller at jeg er ute etter å henge noen ut, jeg er bare nysjerrig på status på airpics pr dags dato ![]()
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi har 1083 bilder i køa nå. På grunn av oppdateringer på serversiden har screenersystemet vært nede siden begynnelsen av november, mens opplastingsystemet har fungert en god stund lengre.
http://www1.airpics.com/var/about.php Her er alle screenere listet opp. Det er dessverre slik at det er ikke alle som har mulighet til å være like aktive, grunnet skole, jobb og familie. Ang. serveroppgradering har det skjært seg. Alt var ikke 100% på plass, og vi lærte det den harde veien, og murphy har absolutt vært til stede, og ikke gjort saken noe enklere for oss. Vi har nå overført det tilbake til den gamle serveren, og vi vil prøve å komme oss på plass på en ny server på nyåret. Det er vel ca. status pr i dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Tja... kunne jo glatt tatt køa i morgen over en kopp kaffe, eller kanskje tjue!
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er notert! Så får utviklerne finne ut om det er komplisert, eller ikke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Slip for bagage køen i Billund. | Bll spotter | Småprat | 4 | 08-10-2012 18:31 |
Sjekk den køen | Hypern | Småprat | 27 | 02-11-2011 23:33 |
Du er nummer seks i køen... | Isbamse | Reiseforum | 38 | 10-09-2010 08:51 |
Håndbagasje? Still deg bakerst i køen! | Hickok | Flyforum | 16 | 24-10-2009 22:43 |