![]() |
|
![]() |
#21 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jøss, en del tur-tullinger her inne også!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Edit: Hva er så dette med at om alle hadde kommet til riktig tid....? Når er riktig tid? Når man har spurt om det her på forumet så får man aldri noe klart svar, så hvordan skal herr og fru Nordmann vite hva som er rett tid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Må si at reaksjonen hos de øvrige pax i sikkerhetskøen var noe anspent, det var nemlig en sprettkniv. Så jeg innrømmer gjerne at jeg har mine svin på skogen. Kniven hadde havnet i vesken fordi min datter syntes jeg trengte den på mine reiser. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Å skulle reise utenlands (uansett hvor) uten passet er ganske klønete spør du meg. Passet er jo ikke akkurat noe stort og tungt dokument å bære med seg og det kan fort bli både stressende og ubehagelig å skulle legge det igjen hjemme.
"Jeg gadd ikke å ta det med" hører jeg til stadighet. Betyr dette det samme som "jeg glemte det og jeg har heller ikke peiling på hvor det er"? ![]()
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, det betyr som ofest kun "jeg har ikke peiling".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synd at ikke Norge har fått ræv.. i gir, og kan utstede slike ID-kort som de f.eks. har i mange andre land. Da hadde man sluppet å ha med passet til svært mange land, og et slikt ID-kort hadde fint fått plass i lommeboken. Et slikt kort som permanent hadde sin plass i lommeboken, ville nok løst mange sine "passproblemer"..
![]() |
#30 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vil vel påstå at Mr. Wangen i Northport er dagens på bærtur tulling...
Først sier han at det er et problem at folk kommer i god tid før avgang. Deretter sier han: Quote:
Quote:
Vi som reiser ofte sjekker aldri baggasje, vi har alltid væskeposen, mobilen og laptopen klar og zoomer igjennom sikkerhetskontrollen uten et pip. Vi kjenner også alle reglene og vet nøyaktig hvor lang tid alt tar. Nei, Mr. Wangen, her er du på bærtur. Det er stor forskjell på forståsegpåere og frekvente reisende... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvem er Wangen? har jobbet i NP siden Oktober, men aldri hørt om han
![]() Eirik som det er bilde av er veldig flink og proff ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Syntes det dumt å kalle kundene for tullinger. Det er nok journalisten som har vinklet "storien" og satt egne ord på tingene. Kan forstå at en del passasjerer roter litt i innsjekkingen og tingene tar litt tid. Har selv løpt i koridorene på flyplassene og kommet akkurat i tide det skyldes nok uvitenhet om traffikale problemer i byen jeg har vært i og køer i innsjekk og sikkerhetsjekk. Det dummeste er nok på STN da vi står og venter på innsjekk og kundene foran blir ekspedert og plutselig stenger innsjekkingen og nekter på at det sto Haugesund på skjermen for 10-15 sekunder siden. Reisefølget på 5 pax er glad vi nåde frem i tide men blir avvist. NP gjør en kjempe jobb med å ha folk klar til å hjelpe folk gjennom tid krevende køer når kunden har vært uheldig og kommt litt sent. Har selv jobbet på oversice og hjulpet kundene og fått de fornøyd og mange ganger kun med informasjon og noen ganger forlatt posten min og fulgt de til f.eks assistansetjeneste. De har vært veldig sure men med hyggelig hjelp har de blitt smilende fornøyd. Adecco har også folk som bistår og informerer passasjerene på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tommy Trippel;
Quote:
Har du vurdert å skrive en bok om hvor flink du er? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gardermoen-Nordpolen tur/retur | Eirik | Reiseforum | 13 | 29-10-2013 10:20 |
Min spotter tur på Gardermoen Del 1 | TobyAllan | Bilder & foto | 12 | 09-11-2010 22:40 |
Tur til Gardermoen 12-13 September | skaug4 | Bilder & foto | 2 | 14-09-2008 02:19 |
På tur med DC-10 fra Gardermoen 1998 | SK931 | Flyforum | 3 | 08-02-2007 09:06 |
Det er nok av tullinger..... | LN-FHU | Flyforum | 0 | 06-04-2005 14:44 |