![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
tørr ike skrive noe ser jeg
|
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
til D.Y .. Kan du ikke begynne å skrive istedenfor å bare sette inn på nytt det jeg har skrevet.
Til Viking mann............ jeg har ingen ambisjoner om å bli større eller bedre enn www.plane-spotter.com. jeg forstår nå at jeg tok vist feil domene...... |
![]() |
![]() |
#23 |
Transportfotofil
|
![]()
Dette er ikke stedet du kan forvente å få positiv omtale for starten på en webside. Jeg foreslår du bare fortsetter det gode arbeidet uten å tenke på de tilbakemeldinger du får her. Stå på!
|
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er mange sterke personligheter med sine respektive intimsfærer her på forumet, du har helt klart beveget deg for tett innpå minst én av disse plane-spotter. Måtte hell & lykke være med deg!
|
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takk KAB
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
OK .. ytterligere debatt kan tas privat ..... men den som registrerer SEAspotter.net skal faa med meg aa gjoere!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som du vil se "plane-spotter" så kjente jeg ikke noe særlig til den andre internettsiden. Har ikke tenkt å skape konflikter, men da du svarte slik du gjorde så gikk det en "jævel" i meg. Har kødda med deg hele tiden. Skrev bare at ved å velge et slikt navn/adr så legger man jo litt opp til at det KAN bli konflikt. Og for å forsikre deg og alle andre her, ingen som har tråkket meg på tærne.
Ber om unnskyldning "plane spotter"!? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
www.flynytt.net | Jumper G5 | Flyforum | 4 | 08-04-2009 17:35 |
Glem http://www.jetphotos.net/ | ATC-flyradar | Flyforum | 16 | 21-10-2007 15:42 |
www.plane-spotter.net/ | OY-KBN | Flyforum | 6 | 10-09-2005 16:38 |
http://www.sasgroup.net | LTH | Flyforum | 12 | 25-04-2005 01:36 |