Flyprat

Go Back   Flyprat > Register- og ATC-Forum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-12-2008, 14:22   #21
oddi
Banned

Default Re: Ny ATC flyradar utenfor Norge.

Quote:
Originally Posted by hurvert View Post
Hvorfor får folk som Tommy777 lov til å holde på med sånne kommentarer ???

Det skal sies at 90 % av folkene som er på ATC-flyradar sitt forum er også her inne, så da er vel dette også en fjortissportal.

Lurer på om Tommy777 har noe imot unge mennesker som har flyintresse litt over det normale ??
Han er sikkert å sniker på ATC forumet selv, men er nok for voksen til å innrømme det.

Tommy777 har du ikke bedre ting å skrive i forumet så kan du heller gi FAEN, du er jo verre en de fjortissene du er så glad i.
Jeg for min del har det helt fint på det andre forumet, og verdsetter meldinger fra alle mennesker uansett om de er gamle eller unge.

hurvert

Helt enig hurvert er på det andre ATC forumet jeg og kan vi ikke heller være gode mennesker som digger samme intresse nemelig fly.
det gjelder jo ATC forumet og scanair forumet

oddi
oddi is offline   Reply With Quote
Old 03-12-2008, 17:14   #22
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Quote:
Originally Posted by hurvert View Post
Hvorfor får folk som Tommy777 lov til å holde på med sånne kommentarer ???

Det skal sies at 90 % av folkene som er på ATC-flyradar sitt forum er også her inne, så da er vel dette også en fjortissportal.

Lurer på om Tommy777 har noe imot unge mennesker som har flyintresse litt over det normale ??
Han er sikkert å sniker på ATC forumet selv, men er nok for voksen til å innrømme det.

Tommy777 har du ikke bedre ting å skrive i forumet så kan du heller gi FAEN, du er jo verre en de fjortissene du er så glad i.
Jeg for min del har det helt fint på det andre forumet, og verdsetter meldinger fra alle mennesker uansett om de er gamle eller unge.

hurvert
Heisann,

Jeg beklager uttalelsen, det var veldig korttenkt av meg. Selv om ATC-FLYRADAR, som oppfoerte seg som en tulling her paa forumet og mot mange her privat, har null respekt i min bok, blir det feil av meg aa rakke ned paa folk (som deg og andre) som bidrar meget positivt her paa forumet. Jeg var selv meget flyinteressert i meget ung alder, det er selvsagt ingenting galt i det

Jeg har redigert min opprinnelige post her og ber om unnskyldning.
Tommy777 is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2008, 11:23   #23
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

Bra at du selv-modererte deg, Tommy. Du fikk en klask på lanken. Tell til 15 neste gang.
Vi vil jo helst ha en fin stemning her inne, og å rakke ned på andre synes jeg vi skal hodle oss for gopde til (konstruktiv kritikk er du mye bedre på Tommy - det vet de alt om her på huset)

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules