![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd dei.
Bl.a. brukt dagen til å legge inn litt turer i Tripit. Aner en mulig rød tråd i reiseplanleggingen for i år? (Den nederste er dog litt usikker, da det visstnok er dyrt å reise til Cork via-via-via Bongo style). Fun fact: Raskeste vei fra OSL til Stordalen sitt hotell i Skien (og forsåvidt Thon sitt også) er IKKE via Skien stasjon, men Porsgrunn. ![]() Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag, vi har kastet ut juletre og diverse tilbehør er lagt på sin vante lagring i dag. Gårsdagens pizza var det nok igjen av til å hygge seg med i dag, og morsomt å følge avslutningen av EM i Vikingskipet har det vært.
Neste uke blir travlere en denne har vært så en tidlig kveld i dag. Scanningen av bilder fra 2002 er vel i gang, men akkurat nå lurer jeg mest på hvor jeg finner en negativ filmrull som tilstøter lysbildene jeg la ut i går, men finner nok ikke de i dag. Et glass rosevin smaker bedre nå. Ha en god kveld!
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Kurrant med piggsko, dog var det ikke akkurat føre for rekorder. Og var veldig deilig bli ferdig med den løpeturen i januarregnet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndag fra Sandnes. Har vært en rolig helg stort sett innendørs her med møkkavær ute. Mandag og tirsdag gjenstår i friperioden før det blir å brette opp ermene igjen på onsdag.
Siden EB snakker om hvit måned og kakestopp i en måned synes jeg at det er verdt å nevne at jeg er på dag 8 uten å spise kaker og godterier i et helt år. Makan! Men det er noe fruen har holdt på med lenge. Så jeg vil ikke være noe dårligere jeg heller. I 2023 er det ikke lov med snop/snacks/kaker. Unntakene er hvis man er i bursdagsselskap. Da er det lov å spise kake. Så blir det spennende å se hvor lenge jeg holder ut i år. For to år siden mener jeg at jeg sprakk i juli... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og jeg skjønner ikke hvorfor man tar hvit måned i januar. Måneden er mørk og trist med lite å se frem til. Makan! Ta heller en hvit februar . Måneden er kortere enn januar og lysere!
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg er sikker på at denne Renaulten er mer en tilstrekkelig for de ca 1200km vi kommer til å kjøre i løpet av 6 dager. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hvem søren snakker om en hvit mååååned... det høres jo dødskjedelig ut. Hvit januar her er i maks to helger. Med kake!
![]() |
#29 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Man får gjort ting og tang: Mye energi på lager og ikke noe morra sløvhet fra fyll dagen i forveien. Har vært på gym idag, polert og vokset bil, oppdatert båt CV/Bio og begynt på skatte oppgjøret. Heller ikke kake i Januar, men ser frem til første Februar: Da blir det mange store margaritas på nærmeste Mexikanske sjappe som seg hør og bør. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Dæven .. Er du også smittet av jævelskapen? Får ikke meg med på slikt, annet enn en tur på gymmen i ny og ne. Foretrekker å dø mett og fornøyd med et smil rundt munnen. Fort. Skatteoppgjør, ja.. Det første bilaget er pent lagt inn i en blank plastfolder. Stolt nå. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Tar meg flere uker å gjøre klar skatte greiene før jeg sender til CPA, da snekrer hun det sammen til en fin pakke til IRS og er man heldig får man sjekk i posten fra futen. (Måtte betale $8k ifjor, sure penger) Blir dog enklere nå som Odin Charter er nedlagt men fruen har enda en hjemme butikk hvor hun lager kunst og selger i hytt og pine, derfor mange fradrag så man bestandig går i minus og kan trekke fra utgifter på mye rart. Nåja, trives egentlig både med og uten drikke, fint å ha valget. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dyrt å reise til Cork?! Tryllereisene må da ha en brukbar omvei for å komme dit? Eventuelt er jo Dublin og Shannon også alternativer siden den grønne øya ikke akkurat er veldig stor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Flyklapper
|
![]()
Nårs eller DY til Gatwick og Ryanair videre til Cork.. Høres ikke fryktinngytende ut…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Cork blir dyrt om man skal komme seg dit med Norse, Great Western Railway, Stena Line, Bus Eireann og to netter på hotell underveis.
SAS selger gjennomgående med Aer Lingus videre fra LHR og KLM flyr også dit, så det finnes absolutt rimeligere alternativer, men ingenting er låst før man uansett har en godkjent feriesøknad utpå sensommeren en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Flyklapper
|
![]()
Men det høres jo ut som en hyggelig tur ….
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag morgen... | TriStar | Flyforum | 12 | 02-10-2016 22:16 |
God søndag morgen | LN-FHU | Flyforum | 24 | 16-05-2010 21:01 |
God søndag morgen! | FBU 4EVER | Flyforum | 11 | 12-03-2006 12:45 |