![]() |
|
![]() |
#21 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() SAS burde kjenne sin besøkelsestid på OSL og fly noen turer pr. uke til BKK.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp, jeg er med! Det hadde faktisk vært mer aktuelt for meg med en tur til Thailand hvis det gikk direktefly. Og slik tror jeg faktisk det ville være med flere dersom dette ble markedsført på en fornuftig måte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ja, faktisk tror jeg "terskelen" ville blitt lavere for min del. Og kanskje for en del andre også. Man har jo mange potensielle ferieland å velge blant, og vet man at det finnes direkteruter er det større sannsynlighet for at reisemålet vil komme på shortlist, selv om prisene kan være noe høyere. I alle fall om man satset på markedsføring som gjorde folk bevisste. (Ja dette er det sikkert noen blårusser som har bedre greie på enn meg...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Airbus 330. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er nok helt klart et marked for OSL-BKK nonstop. Men så lenge Thai får SAS til å fly passasjerene billig og greit til Arlanda og Kastrup så er det jo ingen hast....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
savner et klart svar her jeg.
Jeg biter ikke paa for fem oere at betalingsvilligheten et sa mye mindre fra Osl til BKK enn fra ARN og CPH. Hvorfor? Fordi at flyene fra ARN og CPH er full av leasure pax noe de ogsaa vil vaere fra Osl. det sitter ikke mer fiff fra CPH eller ARN aa drikker champis paa foerste klasse. Dessuten uten a irritere svensker og dansker her inne, saa har Ola en hoeiere kjopekraft enn sine skandinaviske naboer. Jeg klarer derfor ikke helt aa se argumentet med at de skulle tjene mindre penger ved aa fly fra Osl fordi billettintektene er for lave. Det jeg ser er at de heller oeker paa eksisterende destinasjoner fordi det gir en lavere kostnad en aa opprette en ny. Om de naa velger a fly til Hel minner det om darlig research. Flyene fra Hel er jo fulle med nordmenn og svensker, Ikke noedvendig vis Finner. skal SAS og Blue1 mate pax in til Helsinki da? I don't think so!
![]() |
#33 |
Newcomer
|
![]()
Thai Airways flygen till BKK är fulla nästan varje dag från ARN och CPH i både turist och businessclass kan inte se att TG vill förlänga CPH eller ARN linjerna till OSL. Dels skulle flygtiden från BKK till OSL bli längre räkna med minst två timmar på ARN innan all frakt och bagage har blivit avlastade + städning inte ovanligt att passagerarna har med sig 50-80 kg bagage från BKK! Tidtabellen med SAS och TG från OSL. Ankomst till ARN kl 13.10 eller 14.10 (lite optimistiskt kanske) avgång till BKK 14.35 ankomst från BKK till ARN 6.50 avgång till OSL 07.30 eller 08.05.
Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Live rapport. OSL-HEL-BKK-CMB-MLE-CMB-BKK-USM-BKK-HEL-OSL. AY, UL, TG i business. | Powell | TripReports | 14 | 08-08-2013 12:43 |
Thai setter inn gamle fly på OSL-BKK | storg | Flyforum | 1 | 29-05-2013 11:30 |
Thai airs osl-bkk fly | kamp | Flyforum | 6 | 26-09-2010 10:27 |
HEL-MUC-BCN-EAS(taxi)BIQ-ORY(AF Le Cars)CDG-HEL | Ludde | TripReports | 2 | 28-03-2009 19:17 |
HKT-BKK-HEL-OSL (BIZ) Thai-Finnair /del 1 | laban | TripReports | 7 | 16-12-2008 18:00 |