![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
aah, godt å få avklart da
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
BEF'en har blitt helt borte...
Er det det siste årets lærlingeprogram som har gjort at han ikke har tid tel' oss mere? ![]()
![]() |
#24 |
Banned
|
![]()
Har ikke han bare skiftet til et mer anonymt navn da? Tror flere enn meg har gjettet hvilket......... :wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bra at den toalettsaken ble avklart. Har ikke hørt noe om den saken, men det var et rart rykte! Jeg har ikke vert på jobb i dag, men dårlig punktlighet....vet ikke hva det skyldes.
Artig at NAS leser forumet! Må passe meg da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan ryktene har kommet fram til at LN-KKO har problemer med blåvæske i vanntanken vet ikke jeg, men hva med LN-KKP? Den har ikke vært i drift på flere dager, og den er heller ikke på disp`en til NAS i morgen. Jeg har personlig hørt fra nokså sikre kilder at NP har hatt et uhell med å fylle blå væske i vanntanken, så det er vel derfor KKP ikke er i trafikk... Det er vel ikke uten grunn at NAS setter fly på bakken i flere dager slik som de misbruker flåten sin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forresten så er det fysisk umulig å koble toalettbilen til vanntanken! Heldigvis
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For å avkrefte og begrense eeenda flere spekulasjoner:
LN-KKP er i England, nærmere bestemt hos, hmm, er det ikke ATS selskapet der heter a? Den er iallefall der borte på C-sjekk, og blir borte i iallefall 14 dager til! ![]()
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har i dette øyeblikk vært ute å sjekket koblingene på 737. Dimensjonene er ikke like på ventil vanntank og toalett. Men kan noen fortelle hva som er grunnen til at KKP ikke er i trafikk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
On timen til DY er ikke imponerende ikveld.. 48%, og da innenfor gummiklokka på et kvarter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og til alle andre som måtte finne flere maskiner de savner fra NAX, så er f.eks LN-KKN i Warzawa og tjenestegjør der nede om dagen!
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, vet godt at NAS har opprettet base i WAW, Men jeg har alikevel tilgang til Disp`en av fly som tjenestegjør der nede. KKN disponeres der nede, men KKP står ikke på Disp`en i det hele tatt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis dere hadde lest alle postene, så hadde dere litt lenger opp kunnet lese følgende fra Rampegutten:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jammen i steike da CHOCKS!
LES LENGRE OPP!! ![]()
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, jeg har lest det nå... Gikk bare litt fort i svingene når jeg leste gjennom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ENGM RAMP, er det mye flyttinger av NAS fly ikveld da? Alltid like gøy å høre NP i action der ute på manøvreringsområdet over Tårnradioen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er ALLTID mye flyttinger, enten det er for NP eller SGS....SA har sluppet mere unna nå som de ikke har NAX lengre....
Hver eneste kveld er en eneste stor kabal å legge for oss, både mht parkeringer og planlegging av natten og neste morgen generellt sett... For å sette litt perspektiv på det kan det nevnes at i går sent ettermiddag & kveld hadde SGS Tauesupport ALENE 30 stk. tauinger på kryss og tvers.... Og hva gjelder NP så skal de faktisk ha KJEMPEHONNØR for den jobben de som har ansvar for tauinger gjør! De står på og får fjernet maskiner RASKT og UTEN plunder! Mange takk NP ! ![]()
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Å dytte flyet fra 21 og nesten inn på internveien er knirkefritt det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Knirkefritt for MEG Bluejuice, er å få det helsikes flyet BORT fra en gate FØR neste flymaskin lander....
Javel, er mulig de for tiden dytter litt på kryss og tvers, men dette skjer ikke BARE HOS NP, heller ei er det noe jeg bryr meg om, men heller kollegaene mine i etasjen over som koordinerer push-backs og tauinger på kryss og tvers..... Det JEG er opptatt av, som og mine kollegaer på min avdeling, er å få fjernet flymaskiner INNEN gitte tidsfrister.... Hos oss er vi alle skjønt enige om at allerede etter 5 dagers drift, så fungerer dette bedre med NP enn det noen gang gjorde med SA.... Så det så.... Men, jeg håper da de som dytter flyene etterhvert får så godt grep på ustyret sitt at de klarer å sikte inn etter linjene som er malt i bakken! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryktene om nykommere, hvor ble de av? | ENGM 911 | Småprat | 6 | 19-03-2013 19:33 |
Ryktene om min død er sterkt overdrevet... | T J Johansen | Flyhistorisk forum | 1 | 28-09-2011 12:28 |
Ryktene sier at Sandefjord Lufthavn Torp skal ruste opp stedet | ENTO | Flyforum | 13 | 07-09-2008 23:44 |
Ryktene sier | Concorde | Flyforum | 16 | 14-04-2008 21:20 |
SAS CPH-DXB (sier ryktene) | CK | Flyforum | 46 | 02-03-2007 08:11 |