![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
Jeg melder meg på
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sett meg på lista.
Satser på å være ferdig med karantene før den tid og skal sørge for at rykende fersk negativ covid-test eksisterer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skal forsoeke aa komme, men alt avhenger av covid-tiltak m.m. Er paa "kanskje uten prioritet-listen".
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå stenger vel kanskje restauranten..uansett blir det ikke servert alkohol i Oslo den første uken i desember. Synes vi bør utsette til en dag så fort det blir lettelser i hva vi kan gjøre...
I mellomtiden holder vi avstand, vasker hender og bruker munnbind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja, nå ligger det jo uansett an til at restauranten blir stengt og arrangementet forbudt. Men vi får bare se an. Ingenting er bindene uansett. Så regner med og heller arrangere et nytt julebord på nyåret. Akkurat nå er det jo fuckings umulig å planlegge noe som helst
Last edited by Someone; 06-11-2020 at 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg joiner virtuelt julebord om det blir arrangert
![]()
![]() |
#28 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Meg også blir med i virtuelt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg er også med virtuelt!
Og er også med for real senere når Corona har roet seg litt.
![]() |
#31 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Kunne jo vore artig for oss i Trøndelagen å vere med virtuelt også! Sånn utan at eg har sjekka kalenderen, egentleg. Skulle kanskje vore i Vilnius då, men har store tvil om det.
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Som sagt så får vi flytte selve julebordet til en gang i 2021, forhåpentligvis ikke så langt uti
Men det er jo fint å uansett møte spå Teams etc, så da er det bare for noen å ta initiativ, og fikse og organisere.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg kan godt lage et Zoom treff. Det er muligens litt mer kommers og enkelt for dem som ikke er med i et storbolag å bli med på? Samme dag, samme tid
Så PM'er jeg invitasjoner etter hvert som folk blir med
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord - 5 desember kl18:00 - Mahayana | Someone | Flyforum | 116 | 10-12-2019 22:43 |
Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00 | Someone | Flyforum | 183 | 11-01-2017 17:37 |
Save the date: Flyprats julebord 10 desember | Someone | Flyforum | 0 | 09-09-2015 12:40 |
Flyprats julebord 2013 - 12 desember Oslo Spiseforretning | Someone | Flyforum | 155 | 17-12-2013 11:53 |
Flyprats julebord - Oslo 1. desember | Someone | Flyforum | 91 | 02-12-2011 14:44 |