![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan?
![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Ryanair er den største på RZE. LOT har 3 daglige til WAW og LH 2 daglige til MUC. Så på hjemmesiden at de har passert 750000 passasjerer i år |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg økte fra 5 flighter i 18 til 2 i 19, eller fra litt under 5 timer i lufta, til litt under 15 timer.
Jeg er kanskje eneste på dette forumet som bare har flydd 737 Max i år, da det ble en t/r reise, Oslo-Dubai i DY sine MAX maskiner. Det ble dermed også en ny flyplass på lista, DXB. Neste år derimot, da, da... Skal jeg fly mye. Det blir mitt travleste fly år, siden jeg fløy widebody for 33 år siden, med minimum 3 nye flytyper, 777-200LR, A321 og A330 og 3 nye flyplasser, BOM, DEL og CMB Og så kan jeg berolige Greta Tunberg og Lan Marie med at vi reiser flere timer med tog enn med fly, på denne reisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]()
Jeg holdt meg dessverre på bakken i år, jeg.
![]() Scooter01
![]() |
#25 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]() Quote:
Var ikke i byen. Var på en jobbreise til et sted nær nær Debica. Fløy inn til Krakow kvelden før og kjørte i mørket i leiebil. Skulle videre til Gdansk neste kveld. Valgte RZE som var 50 km unna og hadde en grei forbindelse med LOT via WAW til GDN. 198 av mine 201 flyturer i 2019 var jobbreiser. Da blir det lite tid til sightseeing dessverre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Har virkelig sansen for Lugano, så blir nok retur om ikke så lenge til tross for at det blir en nedtur å ikke dra dit med Saab 2000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ser ut som det ble 53 flighter i år og 123 timer i luften.
Vedlig forutsigbart - ingen nye flyplasser, ingen nye selskap, ingen nye flytyper og mye foran gardinen. Det ble tre turer til USA, en til Dubai og en til Asia - i følge dragen (som tar regnskapet) var vi et par hundrelapper fra 500K som ikke er så ille hvis man deler på fem personer ![]() Beste opplevelser var vel United monkey inneriks EWR-MIA fordi man hadde så lave forventninger samt vise dragen baderommet foran på Waffes A380 Erste klasse ![]() Verste opplevelse var faktisk TK Biz (igjen basert på foventingene) Tror neste år blir mer aktivt da det allerede ligger tre USA turer 1-2 Dubai turer og noe Asia og ulmer i innboksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ser ut som jeg rakk 48 legs i år.
![]() Nye flyplasser: SNN (for sikkherts skyld tok jeg turen 3 ganger :P), ALF, ICN og RIX. Nye selskap: Asiana (C), Aer Lingus Nye maskiner: A350 Maskin "før det er for sent": grisen! Det var riktignok et lykketreff og ikke planlagt, men jeg var glad for å ha tatt en siste tur kun få uker før at grisen forsvant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
58941 nm ble det i 2019. Fornøyd med endelig å ha fløyet Singapore Airlines. Fiji Airways var også et hyggelig bekjentskap.
![]() |
#32 |
Free Luigi
|
![]()
Nytt "lavpunkt" i antall flyreiser: 12stk ble det i år. Så få flights har jeg ikke hatt på 10 år
![]() Med en bruttoinntekt på 350k i året kan man ikke tillate seg mer når man samtidig bygger hus ![]() Ingen nye flyplasser. Én ny rute: BRE-MUC. 11,583km / 21 timer / 1,7tonn CO2 10 med SAS, 2 med Luftie.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vetta faen, jeg. Fikk midtsete heeeelt bakerst i en 777-ett eller annet hos KL fra Singapore, istedet for for AF premium økonomi eller hva det heter, fordi det var litt streik i Paris den dagen. Tror nok du ville valgt PE hos AF.
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det ble ny rekord og opp 1 fra i fjor, så endte på 25 flighter i 2019
Nye selskaper ble : Avianca Edelweiss Ny flytype : A340-600 Nye flyplasser : Aberdeen Bogota Havana Miami |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bare det "vanlige" i år - 2 tur/retur Oslo-Chiang Mai
8 flighter med Thai, alle i biz. Var heldig og fikk A350 BKK-CNX selv om flytypen var prøvd tidligere med SQ
![]() |
#37 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Nix. Jeg var der i november. Bortsett fra et torg med en del bra barer og restauranter i «gamleby-hus» rundt torget og de tilstøtende gatene, var det stusslige greier. Skulle du likevel ta turen kan Hotel Gran Ferdynand rett ved jernbanestasjonen anbefales.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Endte på 44 flighter og 78000 km i år (Eller 42 avhengig av hvordan man tolker transit)
SAS: 22 Widerøe: 6(4) Brussel airlines: 4 Lufthansa: 4 United: 3 Swiss: 2 Ny Norwegian: 1 Delta: 1 Binter Canarias: 1 Nye flyplasser ble: ROC ZRH STR MUC STN Mens nye flytyper ble: B763 A346 Ellers må det være første gang jeg har flere flyvninger med A32x enn B737. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det blev ikke til det store i år, grundet pensionering, flytning og derefter... retur
til arbejdsmarkedet som vikar. Til gengæld var min eneste flyrejse lang, en open-jaw CPH -SFO//LAX-ARN-CPH i alt ca. 22 timer airborne med SAS. Højdepunkter: Plusgrade så i nåde til mig på begge strækninger, men mine bud var vist også i den pæne ende! Udturen var en fest, med en fremragende dansk-svensk cabin crew med den gamle sas-ånd! Hjemturen var præget af 4-5 rastløse passagerer, som blev med med at fise rundt i kabinen - på en natflyvning! Det hjalp heller ikke, at det ene toilet var blokeret. Pudsigheder: et ungt forelsket par demonstrerede, at man godt kan ligge to sammen i en flatbed ![]() club, eller hvad den nu hedder! Men sødt var det da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2011
|
![]()
Kjekkeste tur dette året må være med KLM til Leeds for min del. Fikk teste Embraer for første gang i samme slengen.
Antall flyvninger i 2019: 18 Innenlands: 10 Intrakontinentalt: 8 Distanse fløyet: 13184 km Mest benyttede flyselskap: Norwegian Air Shuttle: 8 SAS: 6 KLM/KLM Cityhopper: 4 Mest benyttede flytyper: Boeing 737-800: 12 Boeing 737-700: 3 Embraer 190: 2 Nye flytyper: Embraer 190 Nye flyplasser: CHQ, LBA Nye flyselskap: Ingen nye i år |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Reiseåret 2018 | Someone | Småprat | 53 | 13-01-2019 07:06 |
Reiseåret 2017 | fluxie | Småprat | 45 | 15-01-2018 16:42 |
Reiseåret 2017 | Sykkelthor | Reiseforum | 24 | 05-01-2017 14:49 |
Reiseåret 2015 | RJon | Småprat | 60 | 22-01-2016 18:36 |