![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Litt usikker, for akkurat den delen er borte nå halen monteres på flyt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett, så skal man også være forsiktig med å overtolke ting, enten for eller mot et skifte ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vi hadde internett den gangen også og Flyprats tidligste forfar var faktisk temmelig aktiv. Jeg var i hangaren (på sykkel) og tok en serie bilder før den ble vist offentlig. Disse var på forumet samme kveld etter at jeg hadde vært på Timefoto. Og KGT var faktisk i trafikk noen dager før stengingen i sine nye klær.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
(har forøvrig masse video fra siste dagen(e) der ute). |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Den ble ikke ‘rullet ut’ den dagen. Den kom fra København og ble tauet fra 32 til 25. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hurra, endelig forsvinner de oransje motorene, og det var ikke et øyeblikk for tidlig. Samtidig bør vel det norske flagget også bort fra maskinene. Blir gøy med noe nytt, forhåpentligvis blir det noe fint, og som stikker seg ut, basert på det vi har sett så langt blir det vel dessverre ganske anonymt, men vi får se.
Norwegian har et enkelt design, samtidig som haleheltene er interessante, og den røde nesen gjør at de likevel kjapt gir seg til kjenne som et fly fra selskapet. Navnet forplikter at fargetemaet går i rødt, hvitt og blått naturligvis. Alt i alt ganske smart tenkt og et design som har holdt seg godt over tid. |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian har et enkelt design, samtidig som haleheltene er interessante, og den røde nesen gjør at de likevel kjapt gir seg til kjenne som et fly fra selskapet. Navnet forplikter at fargetemaet går i rødt, hvitt og blått naturligvis. Alt i alt ganske smart tenkt og et design som har holdt seg godt over tid.[/QUOTE]
Vel, det er ganske så enkelt, men rød tupp, blå ring og resten hvitt. Lurer på hva designeren hadde i tankene ( og muligens hånda ) når han kom «opp» med den ideen....??? 😂😂 |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
At det dukker opp spionbilder fra maskinen i en eller annen hangar regner jeg med vil skje, men det spiller ikke all verdens rolle for SAS da folk flest først får det med seg når de sender ut pressemeldingen. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Free Luigi
|
![]()
Jeg liker de oransje motorene, jeg
![]()
#32 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Liker godt det nåværende designet jeg. De kunne heller brukt pengene på hyppigere vasking, for på mange av flyene skjemmes det visuelle inntrykket av skitt.
#34 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
![]() Dette er definitivt min favoritt i nyere tid: (Korfu, mai 2017) Last edited by Eirik; 13-08-2019 at 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Flyklapper
|
![]()
Ingen nå. Det var bare malt slik for jubileet.
|
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Skal man ha de skandinaviske lands flagg på flyene så må Island, Færøyene og Finland også klistres på, avhengig av hvem man spør om definisjonen på Skandinavia. ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booingklasse Y ledig, får ikke endret | Chriscross | Reiseforum | 2 | 02-10-2013 18:00 |
Trolig kjempeordre fra Delta i løpet av året | Someone | Flyforum | 1 | 01-07-2011 17:52 |
Får ikke fram nok drivstoff til flyene | TG923 | Flyforum | 2 | 16-08-2006 17:48 |
Stockholm - Kina i løpet av et år med SAS | Bizflyer | Flyforum | 1 | 29-03-2005 09:10 |