![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Tviler på det, og det bør være gode muligheter til å oppnå god inntjening med en biz på størrelse med AerLingus sin her. Dessuten, skal flyet nå langt nok så kan det ikke være for mange seter ombord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg må innrømme at jeg ikke har satt meg inn i range på disse, og dere er veldig Nord-Amerika-fokuserte, men hvor langt øst kan disse rekke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ikke lenger øst enn India |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg noterer meg ordlyden i teksten:
«... The A321 Long Range aircraft may be in service already next year. The A321 Long Range can operate destinations from Scandinavia to include the east coast of the USA, destinations in Canada, Middle-East and India.» Maskinene kommer alt neste år dvs altså komme parallelt med de første a350. De kan dermed fungere som et supplement til a330/a340 for å bygge opp nye ruter etterhvert som de disse maskinene erstattes av a350 på de lengste rutene. India og Canada nevnes...kanskje ikke tilfeldig ettersom de har vært på SAS sin radar lenge og er blitt ofte nevnt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Toronto burde så være fra Gardermoen eller Arlanda der jeg ikke tror man gider at gå head to head med Air Canada på deres succesfulde rute.
Der var 163.000 på den rute sidste år med en fremgang på 3,9%, måske SAS har noteret sig det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Satser forresten på OSL - DAB og OSL - CLT. Last edited by Tjab; 24-01-2019 at 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Oh, wait.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Upgrade me....
|
![]()
Fordi jeg har ett ønske om det. Stort sett ikke noe annet argument fra min side. Er en fin fin speedway der
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan det ikke ganske enkelt være greit å slynge disse innom ruter som ellers risikerer fuel stop, f.eks. Granca-Nordnorge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da snakker vi vel primært om charter-flyvninger. Og jeg tviler på at SK leaser inn disse flyene med tanke på charteraktiviteter. Må eventuelt være hvis det skulle være noe kapasitet til overs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Artig å lese spekulasjonene på businessclass.se og checkin.dk - nesten ingen nevner OSL. Uansett hva som kommer, så håper jeg OSL får noe nytt direkte. MIA et par ganger i uka vinterstid og EWR daglig er ganske magert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
|
![]()
Men allvarligt, vem vill åka "single aisle" till USA när det finns alternativ? Har åkt PanAm 707 och Continental 757 över pölen och det är de värsta flygresor jag gjort... Instängt, trångt, obekvämt... (I alla fall loggat ung 1500 flygningar nu).
![]() |
#38 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde det ikke solgt, hadde det ikke blitt brukt. Det selger. Og denne diskusjonen har vi hatt minst hundre ganger nå ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
OSL - BOS er vel også en mulighet, selv om jeg egentlig ikke har særlig tro på det. SAS ville da evt. kunne få trafikk fra ARN, og kanskje noe fra CPH også. Og hva med Midt-Østen og India? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva kan SAS gjøre med A321LR rutemessig? | chrisljo | Småprat | 27 | 02-02-2018 23:25 |
Spekulasjoner rundt SAS sin nye strategi | Dash | Småprat | 49 | 22-10-2012 14:08 |
SAS med nye ruter fra TRD | EGNM | Flyforum | 14 | 19-02-2012 16:23 |
"Nye SAS" presenteres på onsdag - rykter og spekulasjoner | TCAS | Småprat | 87 | 14-09-2011 14:21 |
SAS (Sverige) med to nye ruter | CK | Flyforum | 1 | 09-12-2004 11:48 |