![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Sao Paulo. Blir snart (kanskje?) plukket opp av agenten vår her nede, for å reise til dagens event i byen. Så får jeg se om jeg kan snike meg unna middag i kveld, siden det er flyavgang kl 07 imorgen. Da bærer det til ny event i Goiania eller noe sånt.
Ha en fin en alle sammen. NB: Om dere bestiller øl her nede så er trikset å alltid bestille "Original". Det er størst flaske. Så slipper man sånne baby-øl som de har i Nederland og sånt. Bare et tips. Den er ikke så god, men den er stor! Som Dolly Parton sa - Nothing beats volume
![]() |
#23 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Etter den kommentaren min om ett visst instrument har jeg allerede mottatt spam om å lære å spille det. Tilfeldig?
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra det kalde nord. Her har vi -3C og nysnø. Herlig med ordentlig vinter, istedet for sludd og regn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mandag fra Stavanger. Her har man lagt som slakt i hele helgen og følgelig ble lege oppsøkt i dag. Besøket ble honorert med en ukes sykemelding og ukens Oslo tur måtte avlyses. Dette er pinadø andre gang på tre uker jeg ligger nede for telling.
Så her ligger en på sofaen mens diverse ruller på tv'n. Årsaken er nok for lite ferie ![]() Ha en bedre en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Dubai | Fnate | Flyforum | 11 | 04-08-2016 13:05 |
God lørdag morgen fra Dubai | Farmer | Flyforum | 10 | 31-01-2015 12:55 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 16 | 09-12-2013 18:33 |
God støl morgen fra Dubai | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 11-12-2012 14:10 |