![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God jul ønskes fra Tinn i Telemark. Her ligger man og sløver på sofaen og lader opp til pinnekjøtt i kveld! Det gledes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
I sommer hadde jeg besøk av en slektnings som jobber på Boeingfabrikken i Everett, og blant andre ting fikk jeg en juletrekule. I går ble den hengt på treet!
God Jul! ![]() ![]()
![]() |
#23 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Dog ikke noen stor tilhenger av Trump eller den hesten han red inn på ![]() Ei Heller i det dype sør, sitter oppe i havgapet i Vesterålen og feirer hvit jul for første hang på en mannsalder. Har spilt julesanger og spiste og drukket godt allerede og jula har så vidt ringt inn. Landet på Skagen for noen dager siden med WF Dask-8 i 31 knop direkte sidevind med en del mere i kastene, satt på klappsetet i cockpiten og så at de guttene hadde vært ute på flytur før, bra jobba... God Jul til alle ombord på Flyprat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Aviator Extraordinaire
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God jul fra bøljan blå!
Jula i år blir midt i mellom England og Frankrike i den engelske kanal. Stuerten holder på å trylle frem både det ene og det andre til julemiddagen i kveld, kjenner jeg han rett blir det nok en kulinarisk høydare :-) Ha ei riktig god jul alle forumister! :-)
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God jul på bakken og i lufta!
![]() |
#28 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Men altså... det har vi ikke noe med. Ei heller bryr jeg meg.
Kallenavnet var nok mest en intern spøk mellom meg og MOW'ern. En fyr jeg respekterer høyere enn de fleste og som fremstår som en hundeglad (et sterkt pluss) og tvers igjennom grepa kar. ![]()
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God jul från Sverige!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God jul. Tulipanvaser er både knust under "hyttebygging", og nye er kjøpt inn. Ribba i ovnen. Nå er det siste episode Snøfall før foreldre skal hentes.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul Yup alle. Svensk jul her og første gang som pappa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#32 |
Flyklapper
|
![]()
Som du sikkert vet, finnes knapt 'venstre' som vi kjenner det fra Norge her i Heimlandet. Selv de mest liberale stiller godt uttafor FrP. '50 shades of Right'.
![]() Ellers takk for pene ord fra Fnate. Elgen stirrer uforstående på skjermen og rister sakte på hornene.... Stille julemorgen her, forøvrig. Har iverksatt NRK P1, men det er fortsatt 24 timer til |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God Jul til dere alle fra det Sørlandske!
dagen startet litt dårlig med modern på legevakta og konstatert lungebetennelse. Så her måtte vi omorganisere litt i dag. Men nå står ribba i ovnen. Må ha gjort noe feil med ovnen, for etter en time der inne, var den fortsatt kald.... Så da blir det nok litt forsinket middag her. Men det får gå. Rødkålen putrer i gryta sammen med rødvin, honning og kanelstang. Blir nok så bra så. Håper dere alle får nok mat, nok pakker og ikke minst nok drikke. For i dag er det ikke rart vi drikker! Hør litt på denne deilige julesangen! Min favoritt i år: https://www.youtube.com/watch?v=joWd2P-6keM
GOD JUL dere!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God jul fra østlandets indrefilet!
Donald er ferdig og det nytes litt godt i glasset, mens kveldens hvite skjorte strykes. Ha en deilig helg ![]()
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
90% av folk jeg har jobbet med i USA er erkekonservative så jeg unngår å diskutere politik, det blir bare bråk og ufred i cockpiten. Samme med relgion. Har mine egne meninger om slikt og det faller ikke i god jord heller. Mye annet å prate om så da så.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God Julaften fra de vestre kanter i Bergen.
Her ligger en supergodt an for julen feires hos opphavet som har full kontroll, som vanlig. Jeg spurte om hjelp var ønskelig, men det ble bestemt avslått. Så da har jeg funnet horisontalen i senga. En strekk er aldri feil. Ellers må jeg si meg enig med @bizflyer , Hey Ho er årets julesang i vår familie. Ha en super julefeiring ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ho ho ho, og god julekveld fra Snillfjords-basen.
![]() En lang dag er nå langt roligere. Været har tatt seg opp, men inne råder julekosen for fulle mugger. Middagen just i havn. Ribba ble en suksess med sprø svor for ente gang på rad. Nå skal lillesøster slås i FIFA som hevn for tap tidligere i dag før litt dessert skal spises og gaver åpnes. Lillesøster på 14 hilser til forumet og sier god jul, og det ønskes det også fra både meg og resten av familien her i hjemmet. Satser på at alle får hva de vil, enten det er fred, vin, øl, ribbe og alskens andre gaver denne kvelden. Ha en fortreffelig julekveld. Husk at det viktigste er å være sammen med de man er glad i. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mele Kalikimaka fra Hawaii / God jul | SQ 777 | Flyforum | 29 | 24-12-2014 19:13 |
TK biz-tilbud: Oslo - Bangkok t/r, 10 305 NOK. Gjelder og over jul/nyttår 2013/2014. | SE-AER | Reiseforum | 23 | 06-01-2014 14:22 |
God Jul fra nord | LCH78 | Bilder & foto | 2 | 24-12-2012 10:08 |
God Jul fra Meg til akkurat Deg. | Piddien | Bilder & foto | 29 | 28-12-2010 20:45 |