![]() |
|
![]() |
#21 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
G'eftan fra Oslo hvor en deltar på en konferanse som omhandler sikring av bygg, meget interresant og ikke minst aktuelt stoff, og en var ikke i nærheten av å duppe av engang. Ankommet hotellet nå hvor kvelden skal tilbringes i sofaen med beina på bordet og noe yoss på TV'n. Ja, egen stue på Thon hotel, det finnes slikt.
På dette hotellet har jeg faktisk aldri før rukket frokosten, har liksom bare dårlige opplevelser forbundet med dette stedet, men i morgen, da ligger det an til frokost ![]() Ha en fin fin aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Grønland. Ikke helt god forresten. Uggen i halsen, så tror jeg skal prøve en 23-åring fra Guatemala
![]() ![]() Noe av det bedre man kan ta av ting som ikke hjelper... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjorden!
![]() Ikke verst med 2 sider ''god morgen'' midt i uka får'n si. Ikke så mye å si om været her oppe akkurat nå heller, tilnærmet klart og litt kjølig. På horisonten i Nord seiler SK945 LN-RKS lett av sted mot ORD og dagen går mot slutten. Ikke mye action denne dagen, men ble en lite planlagt handlerunde på morgenkvisten. Ellers har man subsidiert lillesøster med lommepenger, ettersom hun i morgen setter nesa mot Oslo, rent økonomisk slapp jeg billig unna de forhandlingene i grunn. ![]() Ha en fortsatt flott kveld forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den rom skal jeg kjøpe på Duty Free neste gang jeg ankommer OSL. Helt sikkert, den behøves til jul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Skal til Cuba om noen dager og lurer selvfølgelig på hva som er verdt å bruke penger på der borte. Erfaringene med rom er begrensede, men den beste jeg har blitt servert var peruviansk. Noen cubanske erfaringer du vil dele? ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du kan jo prøve denne:
http://havana-club.com/en/cuban-rum/...=561e92eec80a5 Nettsiden inneholder faktisk en liten reiseguide for Cuba også. Var der for ca 10 år siden, men da gikk det mest i Mojitos, Cuba libres og daiquries... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Har vært innom og kikket. Håpet at en smaksenergist som AirbusTrond kanskje kunne ha noen preferanser også innenfor det cubanske spise- og drikkekart, og da særlig spisset til rom.
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dessverre lenge siden jeg var på Cuba, så er ikke oppdatert på hva som finnes av rom der. Ikke så mye tilgjengelig i Vesten heller, så vidt jeg vet. Men ellers har de god kaffe der borte - kjøpte med meg kaffe og kopper derfra i sin tid. Sigarene er jo verdens beste, men er vel ikke så populært som det var for to tiår siden. God tur!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ok og takk for det?
![]()
![]() |
#30 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Den utmerkede rom som er avbildet her kostet for 1,5 år siden 400 kr for en litersflaske på OSL, ifølge mine notater. Heinemann har nå satt den opp til 600 kroner - helt i tråd med den øvrige prisutviklingen der i gården... mvh irritert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
[ QUOTE=AirbusTrond;1020285]Den utmerkede rom som er avbildet her kostet for 1,5 år siden 400 kr for en litersflaske på OSL, ifølge mine notater. Heinemann har nå satt den opp til 600 kroner - helt i tråd med den øvrige prisutviklingen der i gården... mvh irritert.[/QUOTE]
Så også det til min store forskrekkelse... Min forrige flaske ble innkjøpt på CPH på tilbud, ca dkk 350,- tror jeg. Men danskene har også skrudd opp prisen kraftig, dkk 499,- på Kastrup nå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Så også det til min store forskrekkelse... Min forrige flaske ble innkjøpt på CPH på tilbud, ca dkk 350,- tror jeg. Men danskene har også skrudd opp prisen kraftig, dkk 499,- på Kastrup nå ![]() Heinemann det også....
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2018 18:55 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |
G'onsdag! | CK | Flyforum | 10 | 29-12-2005 01:45 |
Onsdag | LN-BRK | Flyforum | 5 | 06-07-2005 14:04 |