![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Boston er uten tvil en av mine favorittbyer i USA og den har et europeisk preg på seg hvor ikke gatene er rette i sentrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begge ruter lukker ved sommerfartplanens afslutning ifølge check in.dk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
SAS beholder dog sin dagsrute, uden større kapacitet, og jeg synes jeg så på Anna.aero at Norwegian vil beholde sin LGW - Boston rute, og opgradere til 5 ugentlige. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
DY har jo også kun 1 slot/dag i BOS, som er vældig congested. Var med CPH-BOS for en uke siden, og der sad vi på tarmac og ventede på ledig gate i 1 time og 45 min efter ankomst. Herefter 45 min for at komme gennem toll med bagagen! Arrgh.
Fløj med SAS hjem direkte til CPH søndag. 100% fyldt på business. 3 ledige sæder på economy. Ifølge FA var de vældig fyldt på denne rute. En hel del bedre end Stavanger, som hun sagde ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
At SAS har høyere belegg på CPH-BOS (biz/eco) enn SVG-IAH (biz only), en rute startet under oljekrisen imponerer ikke meg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg hadde stanset på at Norwegian sin Oslo-Boston rute kunne blitt vår Thanksgivingtransport...men vi kan jo håpe at den holder lenger i 2017. Ellers fint at den opprettholdes med SAS fra CPH - tror kanskje også markedet må få litt tid på seg - Icelandair har vel greie tall på sin Boston-rute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
De er vel interesserede i at udnytte deres daglige slot, eller? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Både OSL-BOS og CPH-BOS vil få økt kapasitet neste sommer da Norwegian setter inn 787-9 på rutene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begge ruter lukkes ned ifølge check-in.dk og markedet overlades derfor til SAS.
Hvad er efterhånden status på Norwegians langruter fra Skandinavien? Sekundært marked for rødnæserne? https://www.check-in.dk/norwegian-lu...te-koebenhavn/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nemmere overblik her:
https://www.routesonline.com/news/38...rvice-changes/ Quote:
Last edited by Trdfly; 19-12-2017 at 12:55. Reason: Fix quote |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Norwegian har efterhånden forsøgt sig på en del ruter ud ad Skandinavien, som efterfølgende er lukket ned/reduceret. Virker som om deres "mod" på at prøve nye ruter af i Skandinavien på langture er byttet ud med "sikre" lanceringer fra udenlandske baser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er Boston for lite kjent blant skandinavere? Utrolig fin by og man har mye å oppleve både nord, sør og sørvest for Boston.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vet ikke om dette er riktig tråd, men Norwegian har jo lovet en ny rute fra Oslo til Seattle. Kom det frem noen nyheter om den på presentasjonen denne uken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
"Vi gir dere Seattle" var en gave til OSL, Avinor og Norge ifm åpningen av T2 på OSL. Gaven er ikke levert ennå....
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS starter København-Boston S16 (opb Privatair) | CaptainMorgan | Flyforum | 110 | 01-09-2017 13:27 |
Norwegian starter Cork - Boston og - New York | SQ321 | Flyforum | 15 | 12-08-2017 12:14 |
SAS starter Tallinn - Oslo/København/Stockholm | Trdfly | Flyforum | 33 | 02-02-2016 17:49 |