![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul fra Ullensaker!
Samboeren feirer julaften på Nordstrand med sine, mens jeg forblir i hjemkommunen mens man venter på mat og drikke ![]() På tide å få på en julefilm eller 3.. Neeetflix! Happy holiday, peeps!
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Jul til alle forumister fra Lillestrøm, her klargjøres ribba og resten av godsakene mens fruen er på jobb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er det lun morgen med kaffe, Farris og litt trim før ribba skal inntas hos opphavet. Ha en fin kveld. Håper dere får mange dritdyre gaver så dere går i overskudd.
![]() |
![]() |
#24 |
Browncoat
|
![]()
God jul fra Egersund
Her har man hatt risgrøt med mandel i, dessverre var det ikke jeg som fikk den ![]() Her blir det TV og småkaker frem til pinnekjøttet er klart i kveld, nam! Juletreet er pyntet, men ingen gaver under enda. Men det er fort å fikse ![]() Siste gave innkjøpt i går, på 10 min. Og det inkluderte å finne parkering ![]() Ha en fin julefeiring forumister, hvor enn man skulle befinne seg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God jul fra Freeport, Grand Bahama. Her blir det avslapping og sol, før det blir italiensk buffet i kveld (!). I morgen blir det juleskinke. Pinnekjøttet får vente til man kommer seg hjem igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God jul til alle sammen fra Tromsø! Her er det fint og kaldt ute, men varmt og godt inne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så var Julekvelden her! Dvs det er vel ikke helt kveld enda, men plutselig ble det julestemning her da temperaturen droppet ned til under null og snøen daler søtt ned utenfor her.
En deilig julelunsj er spist, og nå står ribba i ovnen. Måtte den bare bli brillefin i dag..... Blir liksom aldri helt fornøyd med resultatene. Familieselskap med resten av familien i ettermiddag. Arbeidsfordelingen er at jeg lager ribbe, saus og rødkål, og moder'n poteter og grønnsaker. Og så forventes det at jeg stiller med vin. Greit nok det, så får jeg iallefall en god en og ikke mors chateau d'ordinær........ Måtte dere alle få en deilig julekveld med god mat og drikke, og ikke minst alle gaveønsker oppfylt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fikk meg skitur nummer to denne sesongen på morgenkvisten i dag. Deilig og julestile i skogen. Nå er det snart klart for noen dager med familietreff i flere fasonger, og sannsynlig vis nok mat.
ØNSKER ALLE EN GOD JUL
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God jul fra Ytre Møre. Nydelig julevær i havgapet. Her står jeg for det meste av middagslaging, så da blir det som regel bra :-) Pinnekjøtt i dag, sjølvsagt. Plommer fra hagen til dessert. God jul ute og hjemme!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Jul fra Rio de Janeiro. Julekvelden tilbringes på AF443 til Paris inatt. Herlig, ikke noe mas, bare trange seter og flymat, helt topp!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God jul fra Oslo | Hypern | Flyforum | 37 | 24-12-2016 21:53 |
God Jul | SAS-Steward | Flyforum | 57 | 25-12-2012 21:41 |
God Jul fra nord | LCH78 | Bilder & foto | 2 | 24-12-2012 10:08 |
God Jul fra Meg til akkurat Deg. | Piddien | Bilder & foto | 29 | 28-12-2010 20:45 |