![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har 50 minutter transfer på MUC i juni, med 9 mnd gammel infant. Ankommer med Luftwaffe fra OSL og skal videre til AOI med samme. Er 50 minutter rikelig, infant tatt i betraktning, eller blir det fort et heseblesende løp fra en gate til en annen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Husker vi kom inn i den ene enden av terminalen og hadde avgang fra den helt motsatte enden. Mener det tok 15 min å gå. Da hadde vi sikkert trille til infant. Får du bussgate kommer vel bussen inn på midten av terminalen. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vi drar hjem fra Munchen i morgen. Vi har plus pro billett, men ingen fine kort. Vi har da tilgang til Lufthansa business lounge så vidt jeg vet. Det er to stykker av dem. En i hovedbygget på terminal 2 og en ute på satellitten. Hvilen av disse har best utsikt over flyene? Noen som har erfaring?
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Web-siden sier at en bør planlegge for 20 minutter mellom terminalene. Det har ikke tatt så lang tid for meg, men det er absolutt mer tungvint og uberegnelig tidsmessig enn med toget... Loungene har jeg ikke peiling på siden jeg aldri reiser med så fine biletter! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Tok nettopp buss fra I-terminal til K-terminal. Det gikk smertefritt og greit. Lite folk og lite venting. Tidsmessig tapte jeg ingenting på buss vs tog. På skiltene står det at slik blir det til 25/2. Til info, FQTV
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Joda vi merket at Thomas toget ikke gikk. Men det var en helt problemfri tur med bussen. Det gikk med en gang vi kom ned og ankom ankomsthallen i god tid før bagasjen kom.
Billettene er ikke så fine da, men jeg fant et tilbud på t/r med plus pro til 2800 kroner hvilket det ikke er noe å si på. Jeg må ha billetter som kan avbestilles da det på grunn av helsetilstanden er en betydelig sjanse for at reisen ikke kan gjennomføres og reiseforsikringen dekker ikke ting knyttet til eksisterende sykdom. Så da blir det kun å farte i EØS land der en får helsehjelp med EØS kortet og med billetter som kan avbestilles.
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Det er nå bra dere har truffet på gode tider... Jeg har opplevd både rask og treg (10+ minutter) overgang. Med toget er jo tidene mindre variable og det er ikke alltid det er så mye tid å gå på ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flyet går fra hovedterminalen så vi har installert oss i loungen der. Stille og fredelig og nesten en kke folk.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enklere transfer utland-innland på OSL fra høsten 2015 - Domestic Transfer | Mekum | Flyforum | 692 | 17-12-2024 17:23 |
Til/fra/transfer/stopover i Doha | PH-BXA | Reiseforum | 122 | 01-12-2022 01:18 |
Washington DC (IAD) - om flyplassen (transfer, til/fra, etc) | Tomba | Reiseforum | 14 | 18-11-2022 10:37 |
Til/fra/transfer i Hong Kong (flyplassen) | Fnate | Reiseforum | 30 | 19-02-2020 11:09 |
Transfer fra domestic til int på IAD | Chriscross | Reiseforum | 3 | 10-03-2010 10:57 |