![]() |
|
![]() |
#21 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Munchen har mange fine julemarkeder, men jeg kan ikke huske å ha sett noe jeg vil kalle julegate der.
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser IKKE bort ifra at de kanskje kan være flinke til å drive opp strømregninga i f.eks Las Vegas??,for øvrig er det ettpar kjøpesenter i gulfen hvor de er flinke til å pynte,men det blir nok i likhet med stormagasiner i Tokyo en helt annen kategori!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Michigan Avenue (Magnificient mile) i Chicago pleier å være flott i november og desember.
Grei sjanse for snø nærmere jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flysitter
|
![]()
Var ikke så ille i Honolulu i desember heller.
Lite snø men den drar jeg fra og ikke til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Helgeturekstremist
|
![]()
For de som enda ikke skjønner hva en julegate er:
Oxford Street London: ![]() Orchard Road i Singapore: ![]() ![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Dubai har mange shoppingsentre med mye dekorasjon, men noen julegate der kjenner jeg ikke til.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 15-06-2014 at 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan bilde i post 19 kvalifisere som julegate/ kanal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser det er en sti der, men kan ikke se om det er sti i en park eller stiformet fortau langs en gate.
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er forresten mange spanske byer som har fine dekorasjoner,men da litt mere "understated",og neida,jeg sa ikke "smakfulle",kunne ikke falle meg inn!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flyprat? Hva var det jeg ikke forsto med dette forumet?
![]() |
#31 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her prøver man å finne ut hvilken julegate som er best "å fly rundt i",også kommer det sånne reaksjoner!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hvor man skal fly for å finne spektakulære julegater.
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jamen,du spurte jo ikke om "sentralkoordinerte julegater",bare sånn helt generelt julegater vs juleparker,julefortau,julemagasiner,juleshoppingse ntre osv,du må være mere spesifikk!!Vi snakker helt totalt om "epler og appelsiner" her,ikke helt samme greia,det!
Hva med julegater i byer UTEN flyplass,f.eks ? Da forholder jeg meg naturligvis i flyplassløskategorien primært til de sentralkoordinerte,og absolutt ikke under noen omstendigheter til f.eks julestier. Last edited by geirfugl; 15-06-2014 at 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bonusjeger
|
![]()
Forumseksjonen vi er i heter reiseforum.
![]()
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Takk for starte tråden.. Den slo an, om meget lett på en søndag. Lite nytt om fly i dag, før SK resultat på onsdag... Da blir det mye fly...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Funchal på Madeira har rimelig heftig julegate. Fikk dessverre ikke loadet opp bilder
Last edited by 3cseat; 15-06-2014 at 21:16. Reason: Skriv |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Enig, Funchal er herlig og koselig i motsetning til de store nevnt her..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Newcomer
|
![]()
Eg jobba i Napoli ein periode, og eit av mine beste minner er når eg vandra gjennom Spaccanapoli 22des i tjue varmegrader. Ikkje spektakulær med tanke på lys og show, men kanskje ein kilometer lang julekrybbeutstilling fordelt på tre gater i svært pittoreske omgjevnader - det satte inntrykk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Wien og Salzburg er ikke så ille! Men spørs hva du ønsker... Bodde 5 år i London og der er det jo mest glam i hele Europa i Oxford/regent's/carnaby Street... Men Salzburg sine julegater (Getreidegasse/ julemarkedet) har mye mer sjarm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Verdens mest sentrale hovedflyplass? | Herlov | Småprat | 63 | 26-02-2023 22:14 |
Verdens mest trafikkerte ruter | Insomnia4u | Småprat | 5 | 09-08-2013 01:15 |
Verdens 10 mest innovative flyselskaber | jefi99 | Småprat | 1 | 18-06-2012 15:44 |
Verdens 10 mest skremmende flyplasser. | Airbus 330 | Flyforum | 1 | 02-09-2008 10:35 |