![]() |
|
![]() |
#21 |
EuroBonus Gold
|
![]()
EuroBonus Connect ble lansert på Torsdag! Ser ikke helt greia...
![]()
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Core SAS synes å være et tilbakelagt stadium...
Å frivillig gå i konkurranse med Skype, Whatsapp, Facebook, Viber, Apples eget iMessage/Facetime? Joda. Kjernevirksomhet. Håper utviklingskostnadene har vært marginale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Lite sannsynlig at det er noen utviklingskostnader for SAS på dette da ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Joda, antar dette er hyllevare og selve utviklingen er marginal. Men i hodet mitt er ikke dette noe man bør bruke en finger på å markedsføre (med mindre noen andre (leverandør) tar kostnaden - dette er milevis unna kjernevirksomhet - og tar tid, krefter og kapasitet som kunne vært anvendt annerledes.
(Det finnes selvsagt ulike definisjoner på kjernevirksomhet, men jeg mener å huske at SAS definerer ground handling som non-core. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Målet er i bunn og grunn å selge flybilletter, så helt u-core kan jeg ikke se at det er ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#28 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hensikt og resultat matcher ikke alltid som man håper, vet du ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Enig i at dette ikke akkurat er kjernevirksomhet à la Core SAS, men nå har jo SAS en mye bredere strategi enn bare flyreiser. EuroBonus skal være med deg hver dag - tenker du SAS når du handler, ringer, kjøper bensin, osv. opparbeides tilknytning og lojalitet. Uansett er dette noe SAS tjener penger på - det er et selskap som har tilbudt SAS et fiks ferdig produkt og hver gang noen bruker EuroBonus-poeng på dette, så tjener SAS penger. Når det er sagt, så kommer jeg ikke til å bruke det selv ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og der var den også tilgjengelig i google play.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
EBD
|
![]()
Så da kommer spørsmålet, hva kan dette bruke til?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Star Alliance only.
|
![]()
Jeg har familie som bor rundt om i verden. Ringer dem fra appen til deres mobiltelefonen. Veldig dyrt å ringe lenge til utlandet, så en god måte og bruke litt EB-points på.
Har kun satt inn 1000 poeng, og de vil vare ganske lenge. Tenker også å bruke appen når jeg skal ringe til Norge under utenlandsopphold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvorfor bruke EBC når vi har Viber og Skype?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror nok ikke jeg bytter ut Skype og Fring med det første. Sikkert greit for noen men poengene er verd mer i reiser for min del. For SAS er det jo heller ingen ulempe at man nå har 2 (3 med smartpass) SAS logoer midt i glaninga på telefonen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har ikke SAS IT bedre måter å svi av de 99 dollarene det koster å ha appen i appstore i året?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt siden det ble kjent at appen skulle kommer har det vært pratet om muligheten for å sende meldinger. I "Tier level benefits" for EB står det også (i SAS-appen) at det finnes fordeler som:
* Free calls and text message to members with EuroBonus Connect. * Text messaging service Så det jeg lurer på, er det bare jeg som er blind eller finnes rett og slett ikke denne funksjonen i EuroBonus Connect-appen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Connect Sweden | SQ321 | Flyforum | 6 | 13-01-2014 12:55 |
TRD Czech Connect Airlines - 22.Okt | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 17-10-2011 12:10 |
Czech Connect Airlines på SVG | Yankee | Bilder & foto | 7 | 26-08-2011 18:41 |
Czech Connect Airlines på Værnes | VC-10 | Bilder & foto | 5 | 06-08-2011 19:04 |
Min connect time i AMS? | Savipix | Flyforum | 14 | 25-04-2007 12:20 |