![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var no dritt
![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror du ikke SAS ringte idag med gode nyheter
![]() Vi har fått tilbake våre seter på C. Hun fortalte også at de nå har fått på plass en "Bekreft kansellering" Ja/Nei dialogboks ved endringer av eurobonus billetter, så dette ikke skal skje igjen. Fin start på dagen !! ![]() /Thor
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra at dette ordnet seg, og SAS klarte å rydde opp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra! Godt det løste seg. De kunne jo bare sendt en sms.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke nok med at jeg fikk tilbake setene, men fikk nå en telefon fra Amex, som hadde snakket med Eurobonus, hvor de nå vil gjøre ett unntak og la meg bruke min Companion ticket på denne reisen.
Nå snakker vi! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste tilgjengelighet (bonusbilletter med SAS) | Flight Cancelled | Reiseforum | 6 | 19-09-2014 15:46 |
Bonusbilletter Stavanger- Houston med SAS direkte? | VirreVapp | Reiseforum | 2 | 27-06-2014 10:43 |
Vanskelig å finne ledige bonusbilletter med SAS | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 08-04-2011 06:54 |
I forbindelse med SAS Eurobonus nye fueltillegg på bonusbilletter.. | Tommy777 | Flyforum | 30 | 13-08-2009 10:52 |
Bonusbilletter med SAS til Dubai | jb1 | Flyforum | 7 | 01-02-2008 08:24 |