![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fire. Mener aa huske at jeg kom med en sur kommentar eller to da jeg testet produktet i februar i fjor ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Har dette nye konseptet med gratis kaffe og te blitt innført fra 16. mai? Har ikke sett eller hørt noe om det andre steder? Håper SAS har tatt til vettet! Men på SAS sine hjemmesider står det at kaffe fortsatt må betales for.
http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Page____260.aspx
![]() |
#23 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
gratis kaffe ble nok innført offisielt 16.mai, men de ansatte i kabinen har nok på eget initiativ spandert kaffe fram til nå....etter streiken altså...noe som nok var smart.
At internettsiden ikke er oppdatert er nok ikke nytt.... Dog får en masse informasjon på SAS' internettsider at en idag må møte veldig tidlig opp om en skal fly fra Gardermoen, samt hav som evt skjer ved vekterstreiken som er varslet imorgen. Forstår ikke helt hvorfor det skulle være ekstra treg sikkerhetskontroll idag....i følge Kobro så var jo kaoset som skjedde i begynnelsen av mai tatt hånd om slik at det ikke skulle skje igjen.....har OSL hørt rykter om at sikkerhetskontrollen skal bli undersøkt av europeiske sikkerhetsmyndigheter igjen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Veldig bra å høre om den gratis kaffen. Ikke at det betyr så mye, men litt har det å si hvert fall for meg. Skal ha en dagstur til Bodø om et par uker og da tenker jeg det blir SK for å sjekke ut forholdene, selv om DY var litte grann billigere den ene veien.
Håper køene er borte til da, enig at det er rart at de skulle komme igjen idag.
![]() |
#25 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Er alt som skal til for å tilgi SAS, en kopp med kaffe? hehe...Da må jeg si de "lurer" dere godt
![]() ![]() Kaffe er ikke sundt en gang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
SAS Braathens opplever all tim high om dagen - så prisene har definitivt fått folk til å glemme... Kaffe er godt - særlig de 4-5 første koppene om dagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=11533 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja! Jeg er overrasket over hvor fort SAS Braathens kom tilbake...Men så er jeg jo som kjent også overrasket hvor mange som kun handler på Rema, Rimi og Kiwi...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og i dag fikk jeg gratis frokost, med hyppig påfyll av varme rundstykker og kaffe/te på vei til ARN fra OSL. Vet ikke om dette er standard praksis utenriks, men jeg satte virkelig pris på det, tidlig fly sørget for at jeg ikke rakk å spise frokost før jeg dro, men jeg rakk å spise meg god og mett før vi landet. Gratis aviser ble det også. Kjenner ikke servicetilbudet til SAS Braathens, men jeg satte virkelig pris på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men mange har nok ikke fått meg seg dette...fordi man kun snakker om billige billetter og ingen servering. Frokosten mellom Oslo og Arlanda er en bra start på dagen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja det er så mange ulike konsepter at en ikke vet hva en kan forvente. En bedre samkjøring av konseptene hadde vært best.
Og frokost er da alltid en god start på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vel jeg regner med jeg får noe frokostaktig neste torsdag da jeg skal ta "Fakir" flyet til ARN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Page____260.aspx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flying V - nytt konsept for flydesign | Someone | Flyforum | 4 | 27-06-2019 20:36 |
SAS legger ned Scanorama - Scandinavian Traveler er nytt konsept | FlightDeck | Småprat | 6 | 04-11-2014 07:13 |
THY med nytt inflight konsept? | krølle | Flyforum | 4 | 15-01-2008 13:10 |
Nytt konsept på Brussel Airlines | litt-amatør | Flyforum | 3 | 19-01-2007 15:54 |
Salg av flymodeller ombord | LN-REF | Flyforum | 17 | 19-01-2006 19:49 |