![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei igjen fra Stavanger. Hadde en herlig flight med MD80 LN-RMM. Fantastisk stilig approach til RWY 29 med overflyving av flyplassen før vi fløy ut i havet og snudde og landet på bane 11. Behørig mottakelse med vannkanoner og sånn. Kjapt ut og nå blir det en real cowboystrekk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra Berger. Nok en innsats for å gjøre meg fortjent til lønna. I helgen blir det å leke møbelmontør med en pakke fra IKEA, litt gitar-DIY-ing med noe stæsj som kom i en pakke, samt stri-vente på en pakke jeg håper Netcom får sendt ut passe kjapt.
God fredag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Helgen i studentbyen må nok drøye 27 timer, men det gjør ikke no, da det ryktes at det koster penger å dra på ferie, så kommer nok godt med
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Occasional flyer
|
![]()
Da var lunsjen fortært på le bistro gourmand. Nesten ok. Men ikke vedt en M* i min gane, da bør det være nermest impeckable.
Det var snakk om muffinskonkurranse på veien nedover (hvor lang tid tar det å spise opp samtlige mufins ombord), men initiativtakeren hadde nok startet dagen tidlig (i KRS?) og sovnet før bevertningen startet. Gratis muserende-testen ble så vidt bestått, da CA'en blingset på skillet for + og lurte på om det skulle gjøres opp med kæsj eller kort. Dumsnill som jeg var, spurte jeg om dette ikke var vederlagsfritt. Noe hun bekreftet etter å ha sett bakover i kabinen og observert +badgen på raden bak. Hadde jeg vært opportunistisk hadde jeg betalt og klaget i ettertid , og kanskje fått noen ekstrapoeng for tort og svie. Håper det var igjen litt sprudlers til returen og at dere får tømt mufinsbeholdningen før dere paserer grensen ut av Frankrike. Fortsatt god dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
3A og 4A var setene mine ned til NCE i dag, beklager fikk ikke hilst på noen, men jeg har sett noen av de trynene som var med i dag på Mega Do.
![]() Sas Plus er helt greit. Skulle gjerne hatt en kortere tur, men sånn er det når NCE er desidert billigst i Plus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hei og hå!
Hjemme etter en lang dag. Fin tur/retur Nice med guttaboyz og mamsen. Sitter nå og pinner i meg sushi. Tror det blir tidlig kvelden ![]()
![]() |
#27 |
Flyklapper
|
![]()
Oaoaoaoa..fin tur ned fra nord ... utsikt forover på LN-WSB - 1C på LN-TUD. Og ny oppgradering på Radissen Blå. Begynner å bli bortskjemt.
Tidlig opp i morgen ... avgang 06:10 suger balle... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Men vi andre fikk da hyggelige samtaler sammen og vi hadde vel alle også ledige midtseter. Så dagen gikk fort den! Hjemme igjen nå og skal unne meg et glass med noe godt. Blir nok tidlig kvelden her også. Kjemper allerede med å holde øya åpne! Takk for turen dere. Gleder meg ikke veldig til samme omgang neste torsdag, men når jeg så den laaaaaaaange køen foran security på OSL i dag, og jeg kom raskt gjennom på Fast Track, var det en god påminnelse om at det faktisk er verdt det. For det kommer til å bli en del dagsturer til Oslo fremover. BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
På snarlig gjensyn sa jeg da vi gikk av, og hun hilset høflig velkommen ombord igjen. Vet ikke om hun kjente oss igjen. Ellers var hun bare profesjonell. Det var standard vennlighet på turen. Ingen gjenkjennelse av noe slag som jeg la merke til. Salaten i dag var ny for meg. Caesar salat med kylling. Masse kylling faktisk og den var veldig god. Vi fleipet på nedturen om at vi skulle ta tida på hvor fort vi kunne tømme tralla for muffins. Men så var det bare frokoster tilgjengelig på nedturen,så da gikk det i dass. Så da tok jeg meg likegodt en liten lur. Hadde bilen på KRS allikevel, så jeg var ikke hard på flaska akkurat. Så det var flere som hadde seg musserende. Men det nærmeste vi kom champagne i dag var da vi fløy over champagnemarkene i Reims på returen i dag. Regner med at gjengen som dro t/r PRG i går kveld hadde en kraftigere partyføring enn det vi hadde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
rsmiley fortalte at han ble spurt på turen OSL-KRS etter NCE-OSL om han var en av dem som hadde vært på dagstur til NCE sist lørdag (de var kun 2 som snudde), og da han bekreftet det kunne hun fortelle at dette var den store snakkisen på pauserommet til crewene. ![]() Så du kom avsted tidligere enn beregnet? Jeg var hjemme for maaaaange timer siden, hehe. Har øl & JM i glasset nu. Skal si den slo........ Skål kosmonauter! ![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kom litt tidligere avgårde ja, heldigvis! Når det gjaldt mat og drikke tror jeg faktisk jeg hadde mest idag. 1 øl, 4 musserende og 2 cola. Samt 4 muffin pluss frokost, salat (fikk salat på vei ned, mot at jeg ikke fikk på vei opp), en boks chips og en wrap (noen som har funnet ut hvordan denne spises uten å søle?). Er forsatt mett!
Regner med vi blir snakkisen idag også ![]() Last edited by mcduck; 25-10-2013 at 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig freddan! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 09-12-2016 21:44 |
Endelig er det freddan! | Bergern | Flyforum | 18 | 16-05-2015 00:06 |
Endelig: FREDDAN | ENGM 911 | Flyforum | 27 | 06-11-2010 05:47 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 43 | 18-04-2009 16:44 |