Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2013, 09:33   #21
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: Norwegian 787 interiør bilder.

Jeg klarer ikke å se at disse premium setene er så ille? Det er et lavprisselskap - og setene er vel ikke noe værre enn KLM, Icelandair, United, SAS osv sine "premium" produkt? (Igjen - når det kommer til KUN setene)

Edit (bedre føre var): Jeg snakker ikke om business, og jeg vet AF og noen andre har bra eco premium.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 10:06   #22
LTH
ScanFlyer Molded

LTH's Avatar

Flotte bilder
Old 05-07-2013, 12:00   #23
LCH
ScanFlyer Crusty

LCH's Avatar

Default Norwegian 787 interiør bilder.

Quote:
Originally Posted by darkcho View Post
Syns stolene så ganske så greie ut på Economy, men kjedelig med 3-3-3 oppsett.
Du hadde foretrukket 2-5-2?
Old 05-07-2013, 12:08   #24
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Quote:
Originally Posted by LCH View Post
Du hadde foretrukket 2-5-2?
Ja, blant 777 operatørene var dette min favoritt. Synd de som hadde det enten har eller er i ferd med å fase den ut for 3-3-3

2-5-2 er bedre for alle unntatt dritten i midten, men hvem gidder sitte der? Mulighetene for to setere oppveier risikoen for å havne midten på femern, og er derfor 767 og 330/340 er mine foretrukne fly i economy på longhaul
Old 05-07-2013, 12:12   #25
WF-380
ScanFlyer Gold

WF-380's Avatar

Fins det noen selskaper som har 2-4-3? Det ville i tilfelle vært et brukbart kompromiss.
WF-380 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 13:39   #26
EK 007
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by WF-380 View Post
Fins det noen selskaper som har 2-4-3? Det ville i tilfelle vært et brukbart kompromiss.
All Nippon Airways har på noen 777.

http://www.airliners.net/photo/All-N...5a859961c722ab
EK 007 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 14:06   #27
jb1
ScanFlyer Rusty

Takk for titten.Det ser bra ut. Jeg vil betale for Premium hvis det kun er litt dyrere. Jeg ser noen priser til USA hvor det koster ca. 1200 mer (en vei) i Premium. Da er det verdt det siden man trolig trenger bagasje og litt aa spise underveis, men er det flere tuden dyrere kan man heller ta med bedre mat enn de serverer ombord selv.
Old 05-07-2013, 14:57   #28
LCH
ScanFlyer Crusty

LCH's Avatar

Default Norwegian 787 interiør bilder.

Quote:
Originally Posted by WF-380 View Post
KLM hadde dette på MD-11ene før, men tror det forsvant med oppgraderingen av interiøret gor noen år siden.
Old 05-07-2013, 15:17   #29
Z400
Banned

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Jeg klarer ikke å se at disse premium setene er så ille? Det er et lavprisselskap - og setene er vel ikke noe værre enn KLM, Icelandair, United, SAS osv sine "premium" produkt? (Igjen - når det kommer til KUN setene)
Hehe, det ligger kanskje noe i at man sjeldent ser komfort.... Hvis du har et øye for komfort vil jeg gjerne hyre deg inn til neste gang det behøves ny seng i min leilighet. Fryktelig masete å prøve 14 forskjellige, hvis du faktisk ser komfort på et bilde er jo det regelrett revolusjonerende
Z400 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 16:38   #30
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by Z400 View Post
Hehe, det ligger kanskje noe i at man sjeldent ser komfort.... Hvis du har et øye for komfort vil jeg gjerne hyre deg inn til neste gang det behøves ny seng i min leilighet. Fryktelig masete å prøve 14 forskjellige, hvis du faktisk ser komfort på et bilde er jo det regelrett revolusjonerende
Mulig ordbruken/sosiolekten min er noe uklar - men "ser" som i visuelt som du sikkert henger deg opp i, er vel det de fleste har å gå på med disse sammenligningene allikevel.

Regner med at innkjøp på Norwegian ikke er født i går og har gjort et greit valg

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 17:00   #31
Z400
Banned

Quote:
"ser" som i visuelt som du sikkert henger deg opp i, er vel det de fleste har å gå på med disse sammenligningene allikevel.
Beklager, blandet kanskje noen tråder her. Pga din vinkling "Jeg klarer ikke å se at disse premium setene er så ille?" - trodde jeg dette var svar på følgende post fra noen som faktisk har reist med Dreamlineren

Quote:
Originally Posted by pgaa View Post
Ja, da har en fått testet dette som er en langdistanse revolusjon som Norwegian påstår at det er..

Grøss for noen fæle seter det var i Premium, det kan man trygt si ikke var gode - mulig dem blir bedre da dem har blitt brukt en periode. Slang ræva innom ett economy-sete, syns det faktisk var bedre. IFE var en stilig greie, selv om den slet litt med touch-responsen syns jeg. Og kunne liksom ikke ha musikken på alltid, selv om man "surfa rundt" ellers på skjermen f.eks om en så på 3D kartet. Kjøp via skjermen var det ikke, så ble BOB over Nordsjøen. Og skjermen er for liten etter min mening.
Z400 is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 17:03   #32
Fly med oss
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by RescueMe View Post
De premium-setene ser ikke veldig premium ut. Godt mulig at de vil oppleves som komfortable og er verdt prisen, men jeg får litt feil assosiasjoner. Fargen og skinnet minner meg veldig om tannlegestolen....
Enig, det ser ganske traurig ut dette her. Economy-setene fikk meg til å tenke på flyscener fra amerikanske filmer fra slutten av 80-tallet med grå, pløsete skinnseter.

Men tusen takk til _volcom_ for alle bildene, det er hyggelig å få nysgjerrigheten tilfredsstilt!
Fly med oss is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 17:41   #33
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Quote:
Jeg klarer ikke å se at disse premium setene er så ille? Det er et lavprisselskap
Ja, samtidig synes jeg Economy-setene er mer enn på høyde med såkalte fullserviceselskaper. Ser veldig bra ut. Så lurer litt på hvorfor ikke Norwegian har prøvd seg med enda flere - og enda bedre - Premium-seter som de kan selge enda dyrere. Det er vel marked for det? Men mulig kostnadene begynner å løpe litt for fort.
Old 05-07-2013, 20:37   #34
teamseacow
ScanFlyer Silver

teamseacow's Avatar

Quote:
Originally Posted by FlightDeck View Post
Ja, samtidig synes jeg Economy-setene er mer enn på høyde med såkalte fullserviceselskaper. Ser veldig bra ut. Så lurer litt på hvorfor ikke Norwegian har prøvd seg med enda flere - og enda bedre - Premium-seter som de kan selge enda dyrere. Det er vel marked for det? Men mulig kostnadene begynner å løpe litt for fort.
Blir fort veldig stor kontrast mellom kabinene da, og tror ikke at det myke produktet kan holdes på høyde med det harde om det oppgraderes?

Markedet er der nok, men kan DY ta det? Da må de begynne å forandre tider, frekvens og en generell høyere standard fremme i kabinen. Imaget som DY har skapt er heller ikke i samsvar med ordentlig biz.

Gravity, thou art a heartless bitch.

~Sheldon Cooper
teamseacow is offline   Reply With Quote
Old 05-07-2013, 20:55   #35
petru26
evig optimist

petru26's Avatar

Default Re: Norwegian 787 interiørbilder

skal bli spennende og se etterhvert hvordan belegget blir der fremme, om det blir en suksess..

Last edited by petru26; 05-07-2013 at 20:58.
petru26 is offline   Reply With Quote
Old 18-07-2013, 17:13   #36
ohegge
ScanFlyer Blue

Ser at rad 5 ikke har vinduer. Det er jo kjedelig for dem som har bestilt premium, og som plutselig må sitte og glo i veggen over hele dammen.... Men, hvordan er det med andre seter som ikke har vindu?

Noen som aner hvilke andre rader som ikke har vindu? Tenker da spesielt på de bakerste radene på økonomiklasse?
ohegge is offline   Reply With Quote
Old 18-07-2013, 17:28   #37
Thomas
ScanFlyer Rusty

Quote:
Ser at rad 5 ikke har vinduer. Det er jo kjedelig for dem som har bestilt premium, og som plutselig må sitte og glo i veggen over hele dammen.... Men, hvordan er det med andre seter som ikke har vindu?
Nå skal du ikke strekke huet så mange cm. frem før du ser ut på rad 5 da, så helt krise er det ikke. Satt på 5G med kveldsflight hjem fra LGW og det var i grunn ganske å hjemmekoselig bak der når de dro for gardinen til galley, dessuten har du ingen rad over midtgangen.
Old 18-07-2013, 17:33   #38
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Thomas View Post
Nå skal du ikke strekke huet så mange cm. frem før du ser ut på rad 5 da, så helt krise er det ikke.
Samme hvis rad 4 har full recline? Samme recline på rad 5 som på de andre eller butter man i veggen bak?

Old 18-07-2013, 17:45   #39
Thomas
ScanFlyer Rusty

Seatguru påstår at recline er "limited" på rad 5, jeg har ikke målt noe som helst mht. dette, men med fotstøtten ute og ryggen tilbake kan jeg ikke si jeg merket noen forskjell fra rad 1.

Skal sjekke ut dette med rad 4 når jeg er tilbake på jobb Mandag, tok noen bilder og det ser ut som nakkestøtten - om de foran legger seg helt ned - kommer omtrent midt på det "delte vinduet".
Old 18-07-2013, 21:08   #40
inger
ScanFlyer Gold

Fine bilder

Inger
inger is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules