![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg klarer ikke å se at disse premium setene er så ille? Det er et lavprisselskap - og setene er vel ikke noe værre enn KLM, Icelandair, United, SAS osv sine "premium" produkt? (Igjen - når det kommer til KUN setene)
Edit (bedre føre var): Jeg snakker ikke om business, og jeg vet AF og noen andre har bra eco premium. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder
![]()
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ja, blant 777 operatørene var dette min favoritt. Synd de som hadde det enten har eller er i ferd med å fase den ut for 3-3-3
2-5-2 er bedre for alle unntatt dritten i midten, men hvem gidder sitte der? Mulighetene for to setere oppveier risikoen for å havne midten på femern, og er derfor 767 og 330/340 er mine foretrukne fly i economy på longhaul |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fins det noen selskaper som har 2-4-3? Det ville i tilfelle vært et brukbart kompromiss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://www.airliners.net/photo/All-N...5a859961c722ab |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk for titten.Det ser bra ut. Jeg vil betale for Premium hvis det kun er litt dyrere. Jeg ser noen priser til USA hvor det koster ca. 1200 mer (en vei) i Premium. Da er det verdt det siden man trolig trenger bagasje og litt aa spise underveis, men er det flere tuden dyrere kan man heller ta med bedre mat enn de serverer ombord selv.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
KLM hadde dette på MD-11ene før, men tror det forsvant med oppgraderingen av interiøret gor noen år siden.
![]() |
#29 | |
Banned
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Regner med at innkjøp på Norwegian ikke er født i går og har gjort et greit valg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banned
|
![]() Quote:
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men tusen takk til _volcom_ for alle bildene, det er hyggelig å få nysgjerrigheten tilfredsstilt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, samtidig synes jeg Economy-setene er mer enn på høyde med såkalte fullserviceselskaper. Ser veldig bra ut. Så lurer litt på hvorfor ikke Norwegian har prøvd seg med enda flere - og enda bedre - Premium-seter som de kan selge enda dyrere. Det er vel marked for det? Men mulig kostnadene begynner å løpe litt for fort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Markedet er der nok, men kan DY ta det? Da må de begynne å forandre tider, frekvens og en generell høyere standard fremme i kabinen. Imaget som DY har skapt er heller ikke i samsvar med ordentlig biz.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
evig optimist
|
![]()
skal bli spennende og se etterhvert hvordan belegget blir der fremme, om det blir en suksess..
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass Last edited by petru26; 05-07-2013 at 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser at rad 5 ikke har vinduer. Det er jo kjedelig for dem som har bestilt premium, og som plutselig må sitte og glo i veggen over hele dammen.... Men, hvordan er det med andre seter som ikke har vindu?
Noen som aner hvilke andre rader som ikke har vindu? Tenker da spesielt på de bakerste radene på økonomiklasse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Samme hvis rad 4 har full recline? Samme recline på rad 5 som på de andre eller butter man i veggen bak?
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Seatguru påstår at recline er "limited" på rad 5, jeg har ikke målt noe som helst mht. dette, men med fotstøtten ute og ryggen tilbake kan jeg ikke si jeg merket noen forskjell fra rad 1.
Skal sjekke ut dette med rad 4 når jeg er tilbake på jobb Mandag, tok noen bilder og det ser ut som nakkestøtten - om de foran legger seg helt ned - kommer omtrent midt på det "delte vinduet".
![]() |
#40 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder
![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med to flere 787-9. Totalt 19 787 | LN-CGJ | Flyforum | 4 | 28-08-2015 22:13 |
Interiørbilder A350XWB | Hickok | Flyforum | 9 | 24-03-2010 22:36 |
Interiørbilder fra Rygge | Herlov | Flyforum | 10 | 14-09-2007 13:10 |
Interiørbilder fra A350 | Blubird | Flyforum | 1 | 16-03-2006 00:14 |
Interiørbilder SAS 747 | CK | Flyhistorisk forum | 6 | 19-05-2005 19:33 |