![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Formiddag fra Oslo. Litt sånn skolearbeid utført hittil da denne eksamen nærmer seg jo. Ellers hadde jeg mens jeg var ung og dum (les: 20) sagt meg villig til å jobbe på 16. mai, og det er jo sikkert ingen som skal handle mat idag... Hjemover til Sandefjord i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God litt over lunsj fra det sørlandske!
Regnfritt i dag iallefall, og det er håp i hengende snøre om at det blir det i morgen også. Kontoret er besatt og flere oppgaver ekspedert allerede. Nedteillingen til DM avreise er i full gang, og eneste minuset er at det fortsatt er over en måned til. Jaja. I morgen er det 17 mai! Hurra! Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Flyklapper
|
![]()
God morrrgen, ja !! Litt mer skyet enn i går - mulig at man lader opp til den 17. som ser ut til å bli feiret med naturens eget pyroshow.
Snorkende Hund prøver allerede å gjøre meg døsig .. guttungen er på skolen og har matteeksamen og fruen er i ferd med å sveive igang sin kranglevorene Siemens-computer under det vanlige akkompangnement av gloser man ikke kan skrive i Donald... Blir å sette nesen østover om et par ukers tid ... foreløpig ligger an østerrisk 777 veldig godt an til å få frakte meg over vannpytten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Ellers sitter jeg nå her og venter på toget 1536 fra Lysaker-KRS og videre med buss retning Mandal og hytta. Skal bli digg med familie og chillax i 4 dager/netter! Neste ferie er ikke før i slutten av september (les: MD-turen!) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag fra TRY!
Her nærmer vi oss ferdig med jobben, og helikopteret til SVG går om et par timer - med en times transfer til SAS som skal ta meg trygt og komfortabelt til Bergen. ![]() Rekker akkurat hjem til 17. mai - så får jeg helgen hjemme, og sannsynligvis tilbake til TRY i midten av neste uke. ![]() Ha en fin dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Lufthansa First Class Terminal i FRA! Deilig å kunne vende tilbake til denne lille oasen etter mer enn ett år siden sist. En mild forkjølelse legger ingen demper på stemningen, det gir heller en god unnskyldning til å ta den beste medisinen som ikke hjelper: Cognac
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Er det der du skal ja... Har aldri hørt om stedet jeg. Stod bare på lappen min at jeg skal dit og spille bowling for å lage team building. Forstod at det var i Holland, men det var det.
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Morgen fra Chicago. Varmt som fy her også. Hjemme i dag før man setter kursen for Austin og Livestrong lunsj i morgen etterfulgt av bachelorparty hele helgen der nede med BBQ, bryster og brennevin. Derfor utgår dessverre årets høydepunkt: Robert Aas og t777 sitter i kø på Kennedy expressway i en 911 etterfulgt av Tommy tar 16 gt og Robert tar 6 cola light. DET hadde vært tripreporten sin det ![]() Velkommen skal Hr. Aas være! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hvordan kom du deg inn der da? Kjøpt billett? Du er ikke tilfeldigvis i 60 årene og fra Troms vel?
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
Og ikke nok med det!
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Bare pass på å booke til Utlandet så er det alltid riktig land
![]() |
#36 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Håh... saft suse, det var bra. Hadde bare bråsjekket Gugelmaps og booket jeg. Så for meg tidenes smell.
![]() |
#40 |
Ute på tur
|
![]()
Men du lander nok i Nord-Holland.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|