![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
San diego,Auckland,Sydney
Det er jo vansklig å plukke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Storbyer:
Hong Kong, Auckland, Sydney, London Mindre byer: Anchorage, Stellenbosh, Oslo Skjulte mikroperler: Vik, Wilson, Yung Shue Wan
![]() |
#23 |
Wondering...
|
![]()
En noget anderledes liste fra min side. Ikke sorteret:
San Diego, USA Whistler, Canada Victoria, Canada Santa Monica, USA Narsaq, Grønland Reykjavik, Island York, UK Stockholm, Sverige Helsinki, Finland Berlin, Tyskland Ljubljana, Slovenien Chrsitchurch, New Zealand Derudover en del danske byer (ikke København), som jeg dog ikke rigtig kan sætte på liste.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med forbehold om at jeg bare har besøkt en håndfull av verdens byer:
Syns Berlin er en utrolig kul by! Kongen av haugen for en metrofil er nok likevel Hong Kong. Maken til skyline skal man lete lenge etter. Honourable mention: Shanghai Mest spesielle: Rangoon |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
New York, Tokyo, København, Miami (SoBe og Miami Beach), Bangkok – sånn ca i den rekkefølgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden mitt første besøk til London i 1989 har dette vært min yndlingsby nr.1. Hvorfor? Her finner man alt fra superbe museer til fantastiske konsert areaner til koselige puber (og barer) i f.eks. Covent Garden. Og alltid noe nytt.
Min favorittby nummer 2 er Amsterdam; alt fra en tur på kanalene til en kjapp tur (kun for å se på livet i RLD ![]() Nr.3 kunne og burde vært København, eller Gdansk, eller Zurich, men det må nok bli Bilbao. Årsak, den første uka jeg tilbragte der, som ung sjømann på slutten av 90-tallet. Vel, har aldri etter den tid truffet så mange vennlige mennesker. Det er vel grunn nok. Runner up: Longyearbyen, Spartahori på Meganisi og Engelberg, faktisk. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Glemte den. Veldig gode dager. Måtte doble distansen på løpeturene i flere uker etterpå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jeres yndlingsflytype og hvorfor? | ValdaIsaksson | Småprat | 67 | 31-03-2013 21:39 |