![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Må og må. Har noen poeng der jeg kunne tenkte meg å bruke for å slå av noen hundrelapper på prisen (sikkert ikke fornuftig bruk av poengene, men det er en annen diskusjon). Sånn sett er alt hos Choice dyrere enn penge-delen av prisen hos Carlson. Er snakk om en helg om en tre ukers tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Da ville jeg nok valgt Park Inn pga gangavstand til det meste, om du ikke planlegger å faktisk bruke litt tid på hotellet.
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
noen som har tips om familievennlige hotel i sentrum i juni? Trenger 2 netter fra soendag til tirsdag, og er paa jakt etter et rom for 2 voksne og 2 barn under 3 aar. Har kikket paa Oslo Plaza, men med en snittpris paa 2400 pr natt blir litt mer enn jeg hadde tenkt aa betale, men er vanskelig aa finne andre hotel som tilbyr plass til alle 4 i ett rom...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Greetings forumister,
Av alle ting skal jeg tilbringe tre kvelder på rad på Riksscenen i Trondheimsveien i november. I den forbindelse lurte jeg på om dere har noen hotelltips. Kikker litt på Scandic Vulkan som ligger rett ved Mathallen osv. Men jeg er litt usikker på hvordan det er å spasere mellom Riksscenen og Scandic Vulkan sent på aftenen. I tillegg ser det ut til å være greit med kollektivtrafikk ned fra Grünerløkka og ned til sentrum. Jeg liker meg egentlig godt i området Tullinløkka/Holbergsplass i grunn. Og jeg ser at 11-trikken kan ta meg mellom Grünerløkka og her. Noen som har noen tips her? Kan forresten Smart Hotell rett ved Pilestredet være en outsider? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er minst 1,5 år siden jeg bodde på et av de nye, fine rommene til Radisson Blu Holbergs plass, så jeg blir litt skuffet hvis de fortsatt holder på med det. Ellers er er det ganske så fine rom på Clarion Grand Central og Riksteatret ligger med god kollektivforbindelse til de aller mest grisgrendte strøk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Clarion Collection Folketeateret i Operapassasjen ligger langs ruta til 11 og er ganske så lekkert.
![]() |
#30 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Prøv AirBNB, meget bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg endte opp med å booke Clarion Collection Savoy ved Tullinløkka. Det er et hotell jeg har bodd på før og trivdes godt på. Den ligger jo også langs ruta til 11-trikken som kan ta meg helt frem til dit jeg skal på Grünerløkka. Google mener det skal ta meg ca 20 minutter å gå. Så det kan godt tenkes at jeg tar beina fatt også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ikke minst en veldig fin tur å gå via Vår Frelsers gravlund/Telthusbakken/Damstedet/Mathallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Kveldsmaten pleier å være helt grei og frokosten er standard Choice. De har noen stilige signaturcocktails i baren.
![]() |
![]() |
#34 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har akkurat benyttet tilbudet Thon nå har og sikret meg en mer behagelig start på reise til 448,-.
![]() |
#35 |
Upgrade me....
|
![]()
Hei
Skal en tur med Color line. Oslo Kiel Oslo. Er da tilbake i Oslo klokken 10:00 Hvor lang tid trenger jeg for å komme meg til OSL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei tjab!
Du kan ta en taxi utenfor terminalen som tar 15 min til Oslo S, så flytoget.. Husk det ofte er litt folk som skal av da.. Bruker å bestille fly rundt 13.00 for å ha god tid jeg. Kan jo bli tatt i tolla å... hehe Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ute av båt 10:10 Du rekker da Tog går 10:34 fra Nasjonal Arriving OSL 11:02. Allt... Du bruker ca 20 min a gå fra Kaia til Nasjonal...om du kan veien...så... Neste avgang flytoget fra Nasjonal er 10:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Upgrade me....
|
![]()
Fabelaktig.
Tusen takk folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da ville jeg tatt 13-trikken fra Skillebekk til Jernbanetorget og ta flytoget derfra.
15 min å gå (maks), 10 min på trikk, 10 min fra du går av trikken til Flytoget går. Maks én time fra kai til flyplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ville jeg også gjort. Skillebekk holdeplass er lett å finne, gå over den blå gangbroa, følg veien og gå til venstre ved enden, deretter høyre inn på Niels Juels gate, og fortsett rett fram. 10-15 minutter fra terminalen. Trolig raskere (og helt sikkert billigere) enn å stå i taxikø når opp mot 2000 mennesker skal av båten på samme tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Apollo starter Oslo-Tirana og Oslo-Sita (Kreta) sommer 2018 | Navigator | Flyforum | 11 | 22-09-2017 18:18 |
Oslo-Tallinn-Brüssel-København-Oslo-Helsinki-Oslo | FlightDeck | TripReports | 17 | 03-07-2012 12:50 |
DY starter Oslo-Lakselv-Oslo til sommeren 2011 | LN-BEF | Flyforum | 14 | 02-07-2011 21:46 |
Paxgrunnlag? (skilt ut frå "Continental utvider fra Oslo-tråden" | basejumper | Flyforum | 35 | 27-01-2010 19:18 |
Oslo-Bergen-Oslo-Stockholm-Helsinki-Göteboerg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 16 | 16-01-2009 13:41 |