![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...151053&nseq=16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Å sitte baklengs er ikke noe skummelt i det hele tatt. På mitt første forsøk var det hakket uvant å se motoren forfra de par første gangene, men ellers merket jeg ikke så mye. De som pleier å legge setene helt flate forteller at når setet er helt flatt i forhold til flyet, og flyet ligger med nesa et par-tre grader opp, er det å foretrekke, da man får hodet hakket høyere enn beina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kommer vel ikke som noen ekstremt stor bombe at jeg støtter anbefalingene om BA.
Et tips herfra er å kjøpe setevalg også. Tror ikke det koster mye. Men pointet er at de bakerste Club World setene i hver kabin har ubegrenset adgang ut i midtgangen. På de andre må du skritte over sidemannens ben (hvis han sover). Disse setene er de siste i hver kabin pluss 62A/K og 64A/K på øre dekk. Tips to er at det ikke er så stress med den divider skjermen under landing. Pleier selv å nikke til sidemannen og kjøre den opp raskt etter take off, og det er sjelden den går ned under landing. Crewet ser ikke ut til å bry seg. Så det er veldig privat. God tur!
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har sett det står en LH B744 i BKK som skal til FRA rundt midnatt. Det er vel denne som tar en svingom nedom KUL på ettermiddagen.
I tillegg har jeg sett en UN(Transaero) B744 i BKK og de flyr vel dit med ujevne mellomrom. Men de bytter vel kanskje litt på flytypene sine. Digresjon: I Phuket(HKT) så jeg for ca 1 år siden 2 stk Transaero(B744/B777) samtidig så russerne inntar Thailand:-) LY til TLV har jeg sett stående på fjernparkering i BKK noen ganger men da alltid en B767 - så utifra min fatteevne så flyr de da ikke B744 til BKK(nå hører jo ikke Israel med i Europa da men så det var en post på side 1 som tok med LY så tilgi meg)..
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 08-10-2012 at 03:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
evig optimist
|
![]()
Da spørs det om det blir ba denne gangen ja :-) melde seg inn i klubben dems og da siden det skal slåes på den store tromma, blir vel no poeng t/r osl-bkk i biz.. Lurer også på en t/r hkg igjen mens jeg er der nede igjen, prøve tg sin 380 i første :-D
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvem flyr direkte Europa-Manila | Rudisha | Reiseforum | 9 | 07-11-2014 09:20 |
Hvem har 747-combi? | tigern | Flyforum | 2 | 13-03-2013 02:06 |
OSL-BKK-BKK-ARN-OSL 747-4D7/Business Part 1 | HS-TLD | TripReports | 42 | 19-08-2010 13:20 |
BKK-CNX-BKK med TG 747-400 og A300B4 | Spantax | TripReports | 22 | 29-12-2009 10:31 |
TG 747 CPH-BKK | MountainDew | Flyforum | 4 | 14-06-2006 21:26 |