![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Ser de som har festa GoPro på utsiden av jagerfly , åssen ialledager fester man de da? den sugekoppen holder vel ikke 1000 kmt vind ??
![]() |
#22 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvilken video referer du til? Vil tro at goproen er skrudd eller limt godt fast i det tilfellet. Ellers så holder goproen seg tydeligvis fast på innsiden av canopy. Eskil hadde iallefall en på innsiden som TV2 viste bilder fra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Newcomer
|
![]()
De fleste ganger når goProen er festa på er fly er de enten skrudd fast eller limt og skrudd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
En bruksansvisning fot GoPro HD Hero2
http://youtu.be/CMHnSx0Eyto Lader to battpack - dette skal bli moro bare det blir fint vær en helg - så blir det sanddynene på Gardermoen og kanskje en tur med LN-AGM(W), hvis flyete er ledig en time eller 2 en helg med sol og varme. Takker for all hjelp og tips ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei, jeg har en GoPro HERO HD som jeg har brukt noen timer på en PA28. Jeg har ingen sugekopp, men har brukt "roll bar mount" på trinnet opp til vingen og sånne mounts man klistrer på..
Bodø flyklubb lagde nylig en film med flere kameraer som ligger på bofly.org. Siden jeg selger andelen i flyet mitt snart trenger jeg heller ikke kameraet, du får det for 1500 første eller andre august. (inkl rollbarmount, en del adhesive mounts +div)
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Traveler
|
![]() Quote:
![]() Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror ikke det er noe WiFi dessverre
![]()
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() http://gopro.com/hd-hero-accessories...-remote-combo/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Med tanke på å kunde sende direkte med et par kameraer på taket på bilen og WIFI inne i bilen - så kunne man sende direkte på WEBTV ![]() Kjenner WIFI opplegget til kamera ?? Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det står at man kan kontrollere opp til 50 kameraer samtidig så... Har ikke prøvd dette selv, så vet ikke hvordan det Wifi greiene funker egentlig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har oppgradert til Wi-Fi idag. Fungerer strålende det, men såvidt jeg vet er ikke oppdateringen for å drive livestreaming klar ennå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Var en tur i dag - hadde uflaks med styrtregn - så det var bare å reise igjen. Som sagt har jeg WIFI i bilen fra ICE.NET - kjører rundt med WIFI - kult å være på Flyradar osv hele tiden i bilen ![]() Trenger litt hjelp til å komme på luften med WIFI pakka ![]() ![]() Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har HDHero2 og er meget fornøyd
![]()
![]() |
#34 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Artig sak, utrolig mange bruksområder.
Sommeren sees i 170* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fankern. Var i butikken og kikket litt på den. Er jo så liten og hendig. Trodde den var større. Absolutt en "nice to have". Jeg har vært snill gutt så forumistene må gjerne trille igang en innsamlingsaksjon
![]() Er det noen som vet hvor lenge man kan filme nonstop med denne?
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Traveler
|
![]() Quote:
![]() Ta en titt her- få en oversikt påp ekstrautstyr også: http://fotovideo.no/Search.aspx?q=gopro+2 Jeg har utstyret og mye ekstrautstyr - dette blir gøy - bare været blir bra. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Traveler
|
![]()
Noen som har testet denne modulen ???
Camalapse Time Laps Modul The camalapse can help you create panning time-lapse videos or panoramic images with your ultra compact digital camera. Capture up to 360°/60min (or less) of pictures or video with the camalapse. Perfect for cameras less than 16oz, software not included, not water resistant, and not to be used on moving objects. Get cool b-roll footage by setting up your GoPro, Drift Contour or other ultra compact digital cameras on the camalapse and capture up to 360 degrees of footage over an hour. Simply attach your camera to the top of the camalapse via a tripod adapter (if necessary) and either attach the camalapse to a tripod or set on a low/flat/stable surface. Point your camera where you would like the video to end and while firmly holding the bottom half of the camalapse, twist the top portion of the camalapse so that the camera is pointed towards your starting point. Click record and you are all set. (tripod, camera and tripod adapter not included - shown in pictures for example only - see the compatible parts tab to purchase the appropriate adapter if needed). Due to the weight/balance and location of the tripod mounts on various cameras, we can't recommend the camalapse for all cameras. However, you might find that if your camera is small, lightweight (less than 16oz) and fairly center balanced, the camalapse may work for your particular camera. The new camalapse does NOT have a ringing bell. It weighs about 2.0 ounces and measures about 2 inches high by about 2.5 inches wide. For mer info og video, se link: http://www.camalapse.com/ Filme 360 grader - kult se på videon som ligger deres hjemmeside. Jan Støkkebo Last edited by ATC-flyradar; 06-08-2012 at 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
GoPro Flightvid # 3 SK812 11 aug 13 | TigerBlack | Bilder & foto | 5 | 03-09-2014 21:58 |
Noen som har noen tusen å bruke på plakater? | L1011-500 | Samlerhjørnet | 1 | 14-10-2010 23:09 |
Noen som har Har du Gps koordinater | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 23-07-2010 22:39 |
Noen som vet hva et slikt byggesett koster a? | ENGM RAMP | Flyforum | 6 | 16-02-2007 22:12 |
Er det noen som har testet noe slikt..? | TOS | Flyforum | 10 | 14-05-2006 14:25 |