![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det verste med Chemtrails og andre konspirasjons teorier er at de skremmer livet av folk som gjerne er litt mer tilbøylig til å motta og tro på slike falske teorier. Dette er det som irriterer meg mest, noen av disse folkene får livene sine ødelagt. Spesielt konspirasjonsteorien om Mayanes kalender, som "slutter" i 2012 har fått mange til å ta sitt liv, noe som er veldig trist
![]() Quote:
Det virker rimelig sikkert at utslippet fra menneskets forbrenning av fossilt brensel de siste 200 år, fører til stigende temperaturer. Så klart er atmosfæren mye mer forurenset i dag på grunn av all forbrenning av fossilt brensel. Men også naturlige støvkilder som sand fra Sahara og andre ørkner blir tatt opp i atmosfæren. ![]() Og som LN-MOV nevner vulkans aske, som ofte lager flotte solnedganger pga lysets spredning når det treffer partiklene. Volcanic ash & Sunsets Det regnet jo også ned askepartikler over Norge etter vulkanutrbuddet på Island i 2010 Last edited by Kanon; 10-05-2012 at 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Flysitter
|
![]()
Vel. Det har vel også blitt funnet spor av palmer på Svalbard, så det har vært global oppvarming før mennesket fikk herje villt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Har hatt mange hoderystende opplevelser med den blekka når jeg bodde på Sætre.
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det nevnes at det er mye mere 'vær' nå enn før.
Altså, ser man tiden fra "The Big Bang" som en urskive, har vel menneskene vært her bare de to siste minuttene før 12, så å definere svingninger i været som om 'før' er en kjempelang tidshorisont blir vel litt unøyaktig. Været og klimaet har gått i bølgedaler lenge før den første meteorologen stod på jorda, og det kommer helt sikkert tider etter oss hvor iskappen på polene legger seg igjen, vi får snørike vintre og varme solrike sommere. (Nei, jeg snakker ikke om i mårra, neste uke, 20 år eller 100, men litt lenger enn vår egen nesetipp rekker). Og til han der uføretrygdede med aluminiumsfolien: Hvis man lar en veldig varm luftstrøm blåse ut i iskald fuktig luft, da får man iallefall ikke chemtrails....
![]() |
#26 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Forøvrig er å tro på verdens undergang i slutten av 2012 like rasjonelt som å tro på verdens undergang ved midnatt. Klokkens syklus stopper jo der.
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Du har jo også de som tror at chaff/flare på jagerfly faktisk er countermeasures mot radar- og varmesøkende stridshoder på missil.
Eller? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Quote:
Partikler i atmosfæren (pollen, asfaltstøv, eksospartikler) fører til at dugg fester seg på disse partiklene, og vokser til små vanndråper. Dette skaper skyer. Skyer reflekterer solstrålene, og dertil også varmestråling. Dermed er det ironisk at vi selv, gjennom flyreiser, beskytter jorda mot drivhuseffekten. Et raskt søk på google videos gir en BBC-dokumentar om akkurat dette fenomenet (søk "global dimming"). Quote:
![]() Platetektonikk, mister. Platetektonikk! Kontinentaldrift. Svalbard lå for 100 millioner år siden ca på 50grader nord. Dette er på samme breddegrad som Paris ligger i dag. Den gang da så ikke verden ut som den gjør i dag heller, men vi hadde en verden som så ca sånn her ut: ![]() På grunn av hvordan kontinentene lå til da, var klimaet noe helt annet enn den "standarden" vi har i dag. Havstrømmer har vanvittig mye å si for klimaet, noe vi i Norge med golfstrømmen burde vite mye mer om enn hva gjennomsnittsmennesket gjør. Merk hvor langt "nord" antarktis ligger, og at Oslo / Norge ligger svært nær ekvator. Antarktis ble ikke islagt før sørhavet (Southern Ocean) ble dannet med sin sirkulære havstrøm: ACC (The Antarctic Circumpolar Current http://oceancurrents.rsmas.miami.edu...arctic-cp.html ). Quote:
![]() Last edited by Polaris; 11-05-2012 at 17:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God oppsumering over! Så kan ein også dra inn solaktivitet inn i reknestykket, og då greier dei færraste å henge med. Det er mange faktorar som er med på å påvirke atmosfære og klimaet. (Chemtrails er ikkje ein av dei
![]()
![]() |
#31 |
Flysitter
|
![]()
Takk Polaris for en bra oppklaring
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Creds til Polaris for kveldens leksjon
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
De idiotiske uttalelsene til Cechanowicz fikk meg å tenke på dette youtube-klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=8Sq-VmBMHkw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Newcomer
|
![]()
Chemtrails er ikke noe å spøke med! Denne trusselen er ekte, og burde bekymre dere alle!
Saken er at alle borgerne i de såkalte "frie" NATO-landene blir sprayet med chemtrails hver eneste dag, og våre ledere hevder fortsatt at det ikke finnes noe som heter “chemtrails”, til tross for at millioner av mennesker har sett dem, og at det finnes titusenvis av bilder av dem på nettet. Det er nok vanskelig for mange å akseptere at våre “folkevalgte” med viten og vilje sprayer dødelige kjemikalier i luftforsyningen vår, spesielt fordi NRK og TV2 stadig sender reklamer med sublimnals som programmerer TV-titterne til å tro at chemtrails er helt normalt. Spredningen av chemtrails, eller Aerosolized Powder Contrails, er et prosjekt som angriper jordens befolkning ved hjelp av værkontroll og kjemikalie/parasitt forgiftning slik at elitens New World Order kan gjennomføres. Hensikten med de kjemiske flysporene, som inneholder støv av aluminium, barium og andre stoffer, kan bare være at mennesker skal pådra seg respirasjonsproblemer. Hemmelige agenter fra regjeringen og NWO ønsker å øke dødeligheten i befolkningen, og den farmasøytiske industriens profitt skal økes. Det er dessuten et ønske om tankekontroll, slik at mennesker kan kontrolleres og styres bedre. De fleste flyselskaper er med på dette, hvertfall alle som er medlemmer i IATA. Dessuten er nasjonale kringkastingsselskaper med på dette også. Til alle dere som tviler; følg med på himmelen og se selv! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For no piss. Etter 30'år i bransjen, syv selskaper og en supplier, burde jeg ha hørt om det hvis det var non form for substans i det....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Gjør deg selv en tjeneste og les litt på denne siden:
Contrail Science Siden gir forklaringer på hva en kondensstripe er og hvordan de oppstår. Om myndigheten ville kontrollere eller ta knekken på folk, finnes det mye mere effektive metoder enn å spraye oss med tungmetall. Spraying i så stor skala som dere tror foregår, utvinnes det ikke nok av de nevnte metallene i forhold til det hypotetiske forbruket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
En gang passerte det er fly rett over meg etter at jeg hadde drukket 15 pils. Etterpå husker jeg ingenting. Chemitrails???!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Helgeturekstremist
|
![]() ![]() ;-)
![]() |
#40 |
Helgeturekstremist
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |