![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hvor vil manuell etterregistrering bli gjort nå som de legger ned kontoret i Bkk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei folkens!
Jeg reiste Bergen-København på torsdag denne uken, men poengene er ikke kommet inn på kontoen. Sliter SAS med systemene dine, eller tar det såpass lang lang? Forrige gang jeg var ute på tur til AGP tok det kun et døgn før poenge kom på kontoen min. Håper på konstruktive og kloke svar :-)
![]() |
#23 |
Bonusjeger
|
![]()
Jeg har ikke fått mine poeng fra KSU-BGO på mandag enda, så antar det er relatert til systemproblematikken.
![]() |
#24 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Etter hva jeg har forstått så ligger hele eurobonussystemet nede. Også poengregistrering. Venter på noen poeng fra torsdag forrige uke....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har fått registrert mine poeng for OSL-BGO og OSL-BOO denne uken, så systemet kan ikke være helt nede.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Joker
|
![]()
Jeg har også fått registrert reiser den siste uken et par dager etter reisen ble foretatt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bonusjeger
|
![]()
Mine EB-poeng fra reisen på mandag kom faktisk i dag
![]()
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mine poeng fra flyvninger på onsdag kom dalende inn i dag
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker og bukker for svar, folkens :-) Krysser fingrene for at de kommer inn i neste uke.
![]() |
#30 |
Upgrade me....
|
![]()
Ventet i 50 dager nå
![]() Skulle tro noen fra ett "annet" selskap hadde ansvaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ventet så lenge kommer de mest sannsynlig ikke hvis du ikke retroclaimer dem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Begynner med andre ord å haste litt for meg som har opptjeningsperiode frem til 28.februar.. Fikk gullkortet mens det enda var 45 000 - grense, er dette mulig å ordne gjennom gull e-posten til SAS? Noen som har erfaringer her? Ligger midt mellom 45 000 og 50 000 poeng nå, men vil med de siste poengene akkurat bikke over 50.000. Ville dere ventet noen dager?
![]() |
#35 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fløy KSU-TRD som bonusreise sist mandag (booket kvelden før), og poengene er ennå ikke blitt trukket. Så det er tregt begge veger...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I romjulen la jeg inn retro reg på en WF flyvning, den var jommen meg på konto noen timer senere. Har aldri opplevd det så kjapt, fikk inntrykk av at det var automatisert. Ellers satt det bare en på jobb som fikset det der og da. Dette var jo før EB gikk ned for telling.
Siste flyvninger på torsdag, disse er enda ikke på konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
BA Gold, HH Gold
|
![]()
Hi,
I just tried etterregistrering some US Airways flights from earlier this month on SAS.no. I get the following error when clicking send: Flystrekningen er ikke gyldig for inntjening ettersom flyselskapet ikke er en EuroBonus partner. I thought that it was possible to earn EB points on US Airways until the end of the month. I have I understood incorrectly? Edit: Just tried entering all the information again and it worked! Strange.... Last edited by mrmojo73; 26-03-2014 at 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har sett over konto oversikten min i det siste og så til min overraskelse at jeg nærmer meg diamant nivå i sas programmet mitt. Trodde jeg hadde fløyet for mye på andre allianser i det siste og derfor ikke brukt tid og tanker på det. Ikke er jeg særlig blown away av dette nivået, men siden jeg er så nære så tenkte jeg ihvertfall og skrape sammen det jeg ikke har fått siste måneder slik at jeg passerer kravet på 100k. Jeg møtte ett problem som jeg trenger tips fra dere på. En reise med United innenriks i USA fra New Orleans til Houston som skulle gitt meg 600 poeng er uteblitt. Jeg har kun boarding kortet og ved etter registrering ser jeg at jeg mangler bokstav klasse. Dette var en economy flyvning, men jeg trenger fortsatt klasse for å registrere. Mitt EBG nr står på boardingkortet, men det har også skjedd tidligere at jeg allikevel må etter registrere. Jeg ringt United, og det var her problemet dukket opp. Etter flere forsøk fikk jeg samme svar, siden flygingen var i februar i år og dermed lenger enn 14 dager siden har de ikke innformasjonen lenger.....høres ut som bullshit spør du meg. All min erfaring med flyvininger, service osv i statene bekrefter seg igjen som rimelig håpløs. Ihvertfall ett skikkelig ytterpunkt fra hva jeg er vandt meg da jeg bor i sørøst Asia. De foreslo at jeg måtte ringe SAS og spørre de om billett klasse. Mulig det er noe jeg ikke forstår, men hvorfor skal SAS (Eurobonus) vite dette som hverken var flyselskap eller de som utstedet billetten. Tips noen? Med disse 600 så passerer jeg 100k. Hadde ikke planlagt å bruke tid på ett run hvis jeg ikke må. Har flere bookede reiser fremover, men ikke star A akkurat nå. Er litt utålmodig også på toppen så derfor drevet av litt ekstra motivasjon for korteste vei til mål.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#40 |
Newcomer
|
![]()
Takk Discus, prøver tipset ditt og håper det ordner seg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Etterregistrering av Eurobonus poeng på Hilton | Tjab | Reiseforum | 3 | 13-10-2013 23:02 |
Ustabile EuroBonus-sider og manglende poeng | flyKSU | Småprat | 2 | 12-10-2011 12:12 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
Etterregistrering av Eurbonus-poeng | buskmann | Reiseforum | 6 | 04-08-2010 23:54 |
EB: Etterregistrering av EB-poeng | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 03-01-2010 10:05 |