![]() |
|
![]() |
#361 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
"Ingen kostnad for SAS WiFi om bord, uansett serviceklasse"
![]() |
![]() |
#362 |
Star Alliance only.
|
![]()
Siste om SAS WIFI
Det blir på langdistanse, men nedprioriterer kortdistanse. http://www.businessclass.se/sas-info...distansflygen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
Mens DY kjører med satellittbassert?! Uansett, hva er det neste i utviklingen på disse systemene, for å få bedre hastigheter og stabilitet?
![]() |
![]() |
#365 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det ikke bare utvalgte 738'ere som har inflight internet om dagen, da?
Med andre ord skjer det ikke noe med de andre Boeing'ene eller Airbus'ene frem til A320neo starter å ankomme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Men det må jo være litt nederlag for Panasonic at de ikke får til løsningen sin til kunden(e)s tilfredshet. I utgangspunktet skulle dette vært rullet ut på Storbussene for lenge siden .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
I stand corrected!
Hva er det som krøller med Panasonic sitt system, jeg prøvde det på en SK flight til ALC, uten den helt store suksessen. Har testet DY sitt et utall ganger og det funker om man legger godviljen til. Man må vel innse de fysiske begrensningene i radiokommunikasjon, men det er forhåpentligvis mulighet for forbedring?!
![]() |
#368 |
Flyklapper
|
![]()
Nå er jeg ikke noen teknisk ekspert og det ser ut som man holder kortene ganske tett til brystet, men det ser ihvertfall for meg ut som de har slitt litt med å få pisket de tildelte frekvensene til å yte det de lovet ..
Men utviklingen går jo radig .. det er jo ikke mange årene siden vi hvinte av begeistring da vi satte opp det første trådløse nettverket hjemme .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det noen steder der man kan finne en oppdatert liste over alle SK maskinene som har Wifi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, en eller annen plass i denne tråden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er vel på tide at SK kunne tatt en avgjørelse på resten av flåten snart, mat servering/utvskg har blitt endret 2 ganger, eurobonus endret en gang, nye fly er blitt bestillt, og synes tiden for WIFI er høyst moden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Etter litt leting fant jeg denne listen, men den er over ett år gammel
Quote:
Er det fremdels kun disse eller er det kommet flere til? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ingenting har skjedd. Siste jeg hørte var at SAS ikke var fornøyd med løsningen.
Tror ikke det er planer om å installere i flere short-haul fly, men hvis jeg har forstått riktig så vil SAS installere WiFi i de long-haul flyene (A330/A340) som begynner oppgradering nå til høsten Her kan kanskje noen som vet mer føye til mer info... |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Det er vel egentlig fornuftig det? Det er vel ikkje mellom Oslo og Bergen saknet etter Internett er størst.
![]() |
#375 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2012
|
![]()
Problemet är väl inte prioriteringen utan hur man marknadsför produkten?
Jfr senaste "Scanorama": "The sevice, currently being rolled out on SAS fleet of Boeing 737-800s is..." Jag tolkar det som att det är något som är under införande på ALLA 737-800...
![]() |
#377 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men da må du utelukke eventuelt charter i reiseplanene dine... Var Internett på grisen som fløy oss til TFS, men det var "blokkert" Ref crewet. Og forsøk på å logge på var uten hell. Og ja, jeg ha ikke til vane å reise charter, bortsett fra en gang i voksen alder.
![]()
![]() |
#379 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Regner med kostnad for WIFI er pr time/mb eller lignende for SK. Hvorfor skal de da gi det bort på en charter, som skal ha pris så lav som mulig? Men de burde hatt det på for pax som er villig til å betale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Charter er en fin måte å markedsføre selskapet på, hvorfor stenge av internett da? Konkurrenten gjør ikke det samme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair - status om regularitet (2017-tråden) | Someone | Flyforum | 41 | 06-07-2017 22:59 |
SAS snart klar med ny flystrategi | janusk | Flyforum | 71 | 13-10-2011 09:43 |
Panasonic ser 'massiv etterspørsel' etter inflight internet. | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-08-2011 11:12 |
SAS snart klar med flysurf | Farmer | Flyforum | 3 | 05-10-2004 09:21 |