![]() |
|
![]() |
#321 | |
Flysitter
|
![]()
Prøvde å logge inn på mine eurobonus sider.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Forsøker å etterregisterere tre flygninger, får aldri noe svar på om den goddtar den elektroniske registreringen og hvis jeg klikker på http://www.flysas.com/upload/Eurobon...ter_points.pdf for å få opp skjema for manuell etterregistrering kommer det opp feilmelding: http://www.flysas.com/en/Generic/Err...age-not-found/ Jeg trenger disse poengene for to flygninger Oslo-Bangkok-Perth med Thai for å beholde EBG - bare 1 av fire legs ble registrert selv om jeg ga kortet til vedkommende i Oslo innsjekk. Den eneste registrerte er fordi det var problemer i Oslo så jeg måtte innom Thais transit skranke i Bangkok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Forsøker meg stadig å oppdatere adressen min hos Eurobonus, men der får jeg som vanlig kun feilmeldinger. Ikke svarer de på EBG-mailen nå om dagen helelr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det elektroniske etterregistreringsskjemaet til EuroBonus er intet mindre enn en skandale. Jeg har nå forsøkt å etterregistrere hele 7 segmenter (alt med SK, LH eller LX), men får bare samme latterlige feilmelding:
Quote:
Quote:
![]() Last edited by ILS2; 23-04-2012 at 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og nå er det null, niks og nesten ingenting som funker:
SAS NO, DK og retsten gir bare en flott sas-logo samt: Quote:
![]() |
![]() |
#326 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Men hvis vi tømmer cache og sletter cookies, så fungere alt sikker igen ![]()
![]() |
![]() |
#327 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og der var alle nettsidene helt nede for telling.
![]() |
#328 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og der fant jeg en ganske skummel bug på sas.no! Prøvde å logge inn på en annen sin konto for å sjekke om EB-status var oppdatert. Logget inn med brukernavn og passord, men kom allikevel rett inn på min egen konto.
For første gang har faktisk SAS rett! Fjern Cookies hvis du ikke sitter på egen maskin.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ifølge maiutgaven av Scanorama, vil SAS endre sine internettsider slik at de reflekterer selskapets nye designkonsept. Forhåpentligvis innebærer det også forbedringer knyttet til innhold og funksjonalitet også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Får fyre av gårde en bug-report til SAS. Som vanlig havner den nok i det store hullet, og jeg hører aldri noe tilbake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Flysitter
|
![]()
Gjorde ett forsøk på å komme meg inn på mine eurobonussider
Quote:
Last edited by jameson82; 03-05-2012 at 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Den nedetiden var vel varslet da det jo skjedde endel omleggelser i Eurobonus igår
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Blir man logget ut grunnet inaktivitet er det ofte mye rart som skjer, man er logge tut fra noe og ikke fra annet, man får ikke logget inn og ikke logget ut så her er det potensielt store sikkerhetshull.
![]() |
#335 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
I mailen "Poengsaldo, tilbud og tips for sommeren" som kom fra Eurobonus i dag var det en "MatchMe, hvor langt kommer du for poengene dine" knapp.
Både NYC og Chicago kom opp som 30 000 poeng tur-retur. Trykket "Book now", ble sendt videre til kalenderen, fant masse ledige i August og trykket "Book", men da var det slutt på moroa, fikk bare "siden kunne ikke vises" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Luremail. SAS flyr ikke til New York, men til New jersey.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det faktum at man i tillegg til dette jevnlig får "du er allerede logget inn"-feil tyder på at de har ganske uryddig bruk av cookies hvilket er litt skremmende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Star Alliance only.
|
![]()
Har noen lagt merke til at SAS har endret "kalkulatoren" når man bestiller en reise. En reise Oslo - Bergen som koster 599,- står som TOTALPRIS: 599.00 NOK i kalkulatoren.
Dette punktumet og nullene hører ikke hjemme i "Norske kroner". Veldig forvirrende - kan fort virke som om det koster et par tusenlapper ekstra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Helt enig med deg Star Flyer.
Hva i huleste er poenget med 00 øre.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |