![]() |
|
![]() |
#321 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Lokal ambassade/konsulat.
#322 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#324 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen her med erfaring med å skaffe visum til Angola? Jeg skal innom på en dags transitt(Fra TMS) på vei til Windhoek. Jeg ser ikke kravene for transittvisum på ambasaden i Stockholm. Ser ut som VELDIG mye styr i hvertfall om kravene er det samme som turistvisum...
|
![]() |
![]() |
#325 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Kor lenge må pass vere gyldig etter utreise frå Canada? Skal bort i sept, passet går ut i jan... Dei har mykje fin info på ambassadesidene, men ikkje dette...
#326 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
http://www.flyertalk.com/forum/trave...-4-months.html
![]() |
#327 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det må være gyldig så lenge du har tenkt å være der.
![]() |
#328 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Takk begge to! Då kan eg samkøyre nytt pass til meg sjølv og mini seinare på hausten.
#329 |
Newcomer
|
![]()
Noen som vet om det er OK å reise fra Japan til Russland, uten problemer
|
![]() |
![]() |
#330 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så lenge du har visum og reisedokumenter i orden, går det sikkert greit ...
|
![]() |
![]() |
#331 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noen her som har erfaring med den ghanesiske ambasaden i Danmark? Jeg opplever at ting går meget sakte selvom jeg betalte ekspress.
|
![]() |
![]() |
#332 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Noen som vet hvordan det fungerer med 48/72 timers transit i hhv Beijing og eller shanghai for norske statsborgere nå?
Tengte og benytte meg av salget og bruke en av disse byene som transit max 24 timer før ferden går videre. |
![]() |
![]() |
#333 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Under 24 timer er greit, også offisielt. Det er ingen endring for nordmenn over dette.
![]() |
#334 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
24 timer gjelder da kun opphold på flyplass?
Ser denne linken http://no.china-embassy.org/eng/lsfwss/qz/t931125.htm men vet ikke om det er noe i det 48 timer i Shanghai sier den. |
![]() |
![]() |
#335 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
#336 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Timatic (via KLM) sier følgende om TWOV i Kina med norsk pass:
Quote:
Har man utenlandsk EØS-pass er det vel stort sett 72 timer på de store flyplassene. Tidligere var det vel 48 timer for alle europeere, inkl. nordmenn. |
|
![]() |
![]() |
#337 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Headsup om noen har tenkt seg ut med nødpass, ikke mulig med e-visa og nødpass til Tyrkia:
http://www.norway.org.tr/Norsk/besok.../#.U60TbSRgqRs
#338 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
#339 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det gjelder å passe på, flere og flere land godtar ikke nødpass, også dekket av NRK
Quote:
![]() |
#340 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal til Kina i november, og trenger visum.
Problemet er at jeg bor i Trondheim og har ingen planer om å reise til oslo de neste mnd. Fra hjemmesiden til Kinas ambasade: Effective from December 1,2009,the Consular Section of the Embassy of the People's Republic of China in Norway ceased accepting visa or legalization applications submitted from postal service. Applicants should submit their applications at the front desk of the Consular Section or through the service of travel agencies. Any application sent to the Embassy by mail after the termination date will not be handled, and therefore will be returned to the sender. We are sorry for the inconvenience that may cause Slik jeg forstår det så kan man ikke bare sende alle dokumentene til dem man må faktsik møte opp selv. Er det noen som vet om det er mulighet for at jeg kan sende papirer og pass til en kompis som bor i Oslo og han kan levere dette på ambasaden, eller må jeg fysisk møte opp og levere de inn? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Visum/pass - hovedtråd (del 2) | hifiman | Reiseforum | 669 | 04-04-2025 14:56 |
Det kan ta deg 0,002 sekunder å… (del 1 OG del 2) | Halvorsn | Bilder & foto | 26 | 09-01-2012 16:48 |
2 år rundt OSL - del 4 (En kort siste del) | LN-HVI | Bilder & foto | 3 | 30-06-2011 23:32 |
Visum Tyrkia | Islending | Reiseforum | 4 | 10-11-2010 00:05 |
Feilstavet billett og passregler --> Innreise til USA | LN-BEF | Reiseforum | 2 | 28-03-2010 20:24 |