![]() |
|
![]() |
#241 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Crossrail åpner 24. Mai, så ikke lenge til.
De har en ganske fin YouTube-kanal med forskjellige videoer om prosjektet. Alt fra bygging, design til cab-views. www.youtube.com/watch?v=OTAAnCabqKA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ingen tegn til køkaos i passkontrollen på T2 LHR i dag. De fra "Other"-land og uten elektroniske pass måtte nok stå litt i lø, men absolutt null ventetid i den automatiske passkontrollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Noen som kan anbefale et greit hotell enten på eller i gangavstand med trillekoffert på Gatwick?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
The Sofitel London Gatwick Hotel North Terminal is a large eight storey 4-star hotel linked to Gatwick Airport's North Terminal by a short, covered walkway.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Har bodd på Sofitellet der og det er helt ok.
![]() |
#247 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
https://www.crossrail.co.uk/news/art...forming-travel Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Den 22 oktober skal jeg reise med Norse til LGW på formiddagen og tilbake med Norwegian på kvelden. Spørsmålet mitt om jeg må gå ut av LGW og sjekke inn på nytt eller kan jeg gå direkte til gaten og bruke kun appen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Flyklapper
|
![]()
Hvis du får sjekket inn på appen, er det vel ikke behov for noe annet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Skeptisk til om du kommer deg fra ankomst med Norse til Norwegians utgang uten å måtte «ut». Tror ikke det er mulig å gå rett i transitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Rett til utgangen kommer du ikke - alle transferpassasjerer i UK må gjennom security i UK unntatt de som kommer fra innland. På LGW ser det også ut som du må gjennom landside transit Quote:
![]() |
![]() |
#252 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Prøver å finne ut det letteste måte å komme meg fra Heatrow T2 til Westminster, men prøver å unngå Heatrow express. noen anbefaling? Tube sine sider gir meg alltid heatrow express som valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Et alternativ direkte til Paddington er Elizabeth Line, men fikk også opp flere søk med bare tuben via andre steder (Søkteda til St. James' Park tubestation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
(NB - ikke ta District Line tog mot "Edgware Road" om den dukker opp, alt annet tar deg i riktig retning)
![]() |
![]() |
#255 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Min partner fra Thailand skal reise via London på hjemturen fra OSL med SAS og videre med Thai til Bangkok
Begge flyvninger står at opereres til/fra terminal 2 Vil det da gå greit uten transfervisum i England? Antar man ikke passerer passkontroll internt i terminal 2?
![]() |
#256 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
https://www.gov.uk/transit-visa
Trenger ikke å igjennom passkontroll på T2 (eller ved airside bytte av terminal) ved intern transit, så lenge det er gjennomgående billett og baggasjen går til endelig destinasjon. Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
![]() |
#257 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Om man reiser med BA så er det nå mulig å finne planlagt avgangs- og ankomstgate får det vises på tavlene. Bruk denne linken: https://wayfinding.maps.ba.com/departing
![]() |
#258 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skal fra Vs Lhr T3 til sas T2 i morgen tidlig ca 08.00. Er det best å gå gjennom immigration også gå bort til T2? Har fast track på T2, men skjønner det ikke er noen Skypriority i transit security på T3? Går det evt shuttlebusser etter transit security? 2t 25 min på oss så regner med det går bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Og i motsatt retning av London ligger Brighton
![]() |
#260 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Fra T3 til T2 så går du gjennom security på T2 uansett buss eller landside. Ja det går busser fra T3 transfer til T2 transfer-security.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer LGW->LHR | Twin Otter | Reiseforum | 8 | 27-06-2011 14:09 |
BU STN vs LGW? | Discus | Flyhistorisk forum | 7 | 03-11-2009 23:15 |
BAA må selge LGW og STN | CK | Flyforum | 0 | 19-03-2009 21:21 |
Fotografering på CPH, LCY, STN | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 01-05-2008 02:09 |
Flere flyplasser med juletåke - LHR/LGW/LCY | Someone | Flyforum | 1 | 24-12-2007 01:00 |