![]() |
|
![]() |
#201 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Radisson BLU Warsaw er et kjedelig og traust hotell. Lite sentralt ift. sammenlignbare hoteller også.
Fikk for øvrig matchet EBG/HH Gold til CC Gold ut feb. 2015. Fornøyd med lengden. |
![]() |
![]() |
#202 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Radisson SeaTac. Fint hotell! Gratis shuttle til flyplassen 24/7. God standard. For CCG ble det oppgradering til businessrom, gratis frokost, gratis drink i baren og snack på rommet
![]()
#203 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg fikk nettopp matchet min EBG-status med CC og fikk gyldighet ut feb. 2015 også! WOHO!
![]() Har ikke noe aktivitet på min CC konto. |
![]() |
![]() |
#206 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det må i så fall skyldes mangel på aktivitet. Kanskje det har noe med tidspunktet for matchingen å gjøre? CC er gyldig ut feb., mens jeg matchet i mars. Det kan ha gitt meg et ekstra år? Teorier...
|
![]() |
![]() |
#207 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjekt å ha
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Matchet juksegull fra Hilton sent i fjor, men fikk bare match til sølv. Gadd egentlig ikke å bry meg veldig, da forskjellen ikke er all verden.
Etter å ha lest denne tråden og andre steder, sendte jeg de igår en epost og lurte på hvorfor jeg bare fikk match til sølv når de ga gull til gud og hvermann. Ikke mange timene etter mottok jeg en epost med en beklagelse og bekreftet gullstatus. Tar gjerne et år ekstra med status, men eposten sa ikke noe om det. Og det er vel ikke noe sted på nettsiden det står når status går ut? Får vel vente et par måneder på nytt kort... |
![]() |
![]() |
#209 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan man matche fra Club Carlson Gold Elite til Hilton Gold, mon tro...?
Jeg fikk også først kun sølv, men er nå gull etter en liten ekstrarunde med kundeservice. Fordelen er vel at man får 50% ekstra poeng, og så skal man vel få en in room welcome gift. Dette er nå sånn ymse og ikke spesielt gjennomført. På The Mayfair fikk jeg ingenting før påske, men etter påske fikk jeg en liten boks med sjokoladekonfekt (god sjokolade, men kun 4 biter... ![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Litt merkelig opplevelse:
Fikk mitt EBG matchet på nytt til CC Gold i Januar. For en ukes tid siden fikk jeg så plutselig et nytt CC Silver kort i posten. Tok kontakt med member service og nevnte da også at jeg ikke hadde mottatt Gold benefits på mine opphold etter at gamle kortet gikk ut. De bekreftet at jeg var registrert som CC Gold og skulle bestille nytt kort med det samme. De ville også ha info om de opphold jeg hadde hatt for å følge opp hvorfor jeg ikke hadde mottatt Gold benefits. Fikk idag mail direkte fra Radisson Blu Plaza i Helsinki: "Unfortunatly our Club Carlson Gold members are not anymore ( officially ) entitled to receive the Upgrade to the better category room. It belongs to the Concierge members. I do my apologize for the missed drink voucher during the check in. I will let you have a double for your next reservation with us." Håper det er hotellet som tar feil og ikke en devaluering av programmet de ikke har fortalt om ennå... |
![]() |
![]() |
#211 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har jeg også matchet meg til Gold med utløp februar 2015, brukte Accor Platinum.
|
![]() |
![]() |
#212 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg mottatt poeng for 'triple points for planners'-kampanjen, selv om jeg måtte mase litt på CCs kundeservice for å få det gjennom.
![]() Jeg føler meg nesten litt skitten! ![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Gratulerer
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisan! Hvordan fikk du gjennom dette? Som ikke tillatt i Norge per T&C, har du annen adresse etc, eller kan man "overtale" kundeservice. Er interesssert i dette selv.
|
![]() |
![]() |
#215 |
Newcomer
|
![]()
Radisson Hotell Oslo Plaza. Første gang jeg har opplevd at de har fulgt opp CCG med både oppgradering til business høyt i luften, og en eske med 9 "luksuskonfekt". Snadder. Frokosten på plaza er slitsom. Synes de kunne brukt Skybar som frokostlounge til de med status eller suite, slik de gjør på Radisson Royal Copenhagen.
|
![]() |
![]() |
#216 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Møtet tok sted utenfor Norge, og det var vel derfor poengene omsider kom inn på kontoen ![]() For ordens skyld har jeg CC-kontoen registrert på norsk adresse, men det var tydeligvis ikke noe hinder. E |
|
![]() |
![]() |
#217 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Erfaring Radisson Blu Calendonien.
Er Club Carlson - Gold Elite Bestillt 2 for 1 weekend extend. (standard rom) Oppgradert til Business rom ved innsjekk. Fikk rom i "15 etasje". Standard god, med minus av bad som var tatt ut 80 tallet!
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 21-04-2013 at 10:55. Reason: Edit skriveleif |
![]() |
![]() |
#218 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Erfaring Radisson Blu Park, Oslo.
Er Club Carlson Gold Elite. Fikk ikke oppgradering og ikke noen annen oppmerksomhet heller. Forøvrig et av de mest nedslitte hotellrommenene jeg har bodd på i mitt liv. Skikkelig danskebåt fra 80 tallet feeling. Helt ubegripelig for meg at Radisson har skiltet sitt på det hølet. |
![]() |
![]() |
#219 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Radisson Blu Scandinavia hotel Oslo. Oppgradert til hjoernerom i oeverste etasje. Har ikke status, er bare stor i kjeften
Det er ingen tvil om at Carlson jobber knallhardt med aa faa ned standarden paa gamle storheter ned til Radisson her i USA stil. Samme moeblene som paa 90 tallet. Helt utslitt. Tapeten loesnet mange steder, skittent og faelt. Nei, tror det blir Bieber Inn neste gang man er i Oslo. Fysjameg, dette var daarlige greier |
![]() |
![]() |
#220 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble nettopp oppgradert til Gold hos CC. Men hvor ser man hvor lenge man har statusen?
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Strawberry (tidl Nordic Choice Club) | Bergern | Reiseforum | 98 | 02-04-2024 10:22 |
Automatisk Gold Elite Status med Club Carlson! | WooAa | Reiseforum | 41 | 23-02-2017 18:44 |
Club Carlson - statusmatch | zico77 | Reiseforum | 75 | 10-12-2013 18:18 |
Club Carlson: 50% bonus på poengkjøp | nime | Reiseforum | 0 | 01-10-2012 10:54 |
Tilbud Club Carlson | Chriscross | Reiseforum | 0 | 31-03-2011 09:34 |