![]() |
|
![]() |
#201 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Den var tight, ja. De som har tight connection blir ofte møtt ved gate. Du har jo uansett fasttrack, men kan være du får "express"-lapp, noe som gjør at de flytter deg foran i køen på security. Dersom flyet ditt kommer inn på B eller C så sjekk om flyet ditt går derfra, så tar du securitytransfer der. Er du gjennom boardingkortsjekken på transfer så ser de at du er i terminalen (cut-of tid der er 35 min)
![]() |
#203 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Reiser 28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Om beste mulighet for deg er en direkte flight i C (som går ila. kort tid) eller F (som gjør ventetiden lenger) vil være opp til deg dersom du gjør det klart for dem hva slags ønsker du har. Du kan også bli booket om med en annen routing, eks. via HKG (BA/CX flyr dit på ettermiddagen). God tur
![]() |
![]() |
#205 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
norw
|
![]()
Hei! Jeg skal mellomlande på Gatwick, og i den forbindelse har jeg noen spørsmål. Jeg lander 1015 på Gatwick på South Terminal og skal videre fra North Terminal 1245. Jeg må hente bagasjen og sjekke inn på nytt. Har folk erfaringer rundt dette, har jeg nok tid? Må jo i passkontroll, tollen, komme meg fra sør til nord, sjekke inn på nytt, og ny sikkerhetskontroll.
Mvh Kalle |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Det rekker du helt fint
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fungerte utmerket for meg. Norwegian - Easyjet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
norw
|
![]()
Høres bra ut. Flyr Norwegian til London og videre med WestJet til Vancouver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Er det sikkerhetskontroll på all transfer på T2 på LHR? Sitter me planer om transfer mellom SAS og Air Canada.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#211 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja, det er det, begge veier... Skal selv gjennom det SK UA til torsdag. Har gjort det mange ganger senere tid. Rask og grei security... Bare langt å gå... Sist 31.desember null kø UA SK ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ville lagt inn veldig god transfertid. Hadde 1 time 15 min. en gang, som såvidt var nok når jeg brøytet meg frem i sikkerhetskontrollen etter verdens mest langvarige pass/BP-sjekk, fulgt av full spurt til gate (og jeg er rimelig greit trent). Har deretter unngått transfer på LHR, men ville lagt inn 2 timer hvis jeg absolutt måtte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
LCY er omtrent som en norsk regionsflyplass når det gjelder avstander. Søndag er vel også en rolig tid der. Ville tenkt 40-50 minutt uten baggasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ah. Strøkent!
![]() |
#215 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Usikker på om dette er nytt eller gammelt nytt, men det var i alle fall nytt for meg at man kunne booke tilgang til Fast Track på LHR.
En random fredag i februar på ettermiddagen, på LHR T5 koster 12,50 GBP pr pers ser det ut som. https://www.heathrow.com/airport-gui...ces/fast-track
![]() |
#216 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Alle fire terminalene har det ser det ut som. Ikke for connections, og man må booke et tidspunkt og kan bli nektet adgang utenom den tiden.
![]() |
![]() |
#217 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Beklager om litt OT, men er det noen gatenummer sas bruker oftere enn andre på term 2a? De er jo lovlig sene med å sette opp gatenummer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#219 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er kanskje advart her allerede, men de veier alle håndbagasjer på lhr for sas om dagen. De tillater imidlertid ikke at en pakker om dersom bagasjen er 2 kg for tung. Dette resulterte i at min datter ikke fikk ha med sin håndbagasjekvote ombord. Er dette breach of kontrakt fra sas sin side? De mente det ikke var lov å pakke om i gate...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer LGW->LHR | Twin Otter | Reiseforum | 8 | 27-06-2011 14:09 |
BU STN vs LGW? | Discus | Flyhistorisk forum | 7 | 03-11-2009 23:15 |
BAA må selge LGW og STN | CK | Flyforum | 0 | 19-03-2009 21:21 |
Fotografering på CPH, LCY, STN | sirpjalle | Bilder & foto | 9 | 01-05-2008 02:09 |
Flere flyplasser med juletåke - LHR/LGW/LCY | Someone | Flyforum | 1 | 24-12-2007 01:00 |