![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
一期一会
|
![]()
CNN Travel: What US airlines should learn from the world's best carriers.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"I will take two well rested, unionized, highly experienced pilots with no pay to fly and no nepotism issues over gourmet meals, in flight entertainment, and personal service any day"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
一期一会
|
![]()
"I'll take both".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og så vil jeg kun betale 299.- for billetten.
Eller: Jeg vil ha indrefilet. Jeg vil ha den servert på hvit duk med alt tilbehør. Jeg vil betale pølsepris. (at bonden, slakteren, trailersjåføren, kokken, og servitøren får anstendig lønn, ferie, sykepenger, trygd, pensjon, samt at det i alle ledd blir betalt skatt og arbeidsgiveravgift, m.m., tar jeg for gitt. Eller jeg gir f###.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Når det gjelder de amerikanske selskapene så tar de jo en ekstremt høy pris, det er ingen andre flyselskaper som er så god på revenue managment som de 3 store i USA. Men der borte handler alt om inntjening og utbytte til shareholders, og de har funnet den perfekte balansegang på produkt/pris. Hvis de ser verdien av å forbedre produktet så hadde de gjort det ASAP zulu honolulu ![]() Etter at Delta restrukturerte for et par år siden så har de trykket penger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
一期一会
|
![]() Quote:
What’s up with the attitude? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvordan Delta lyver til sine ansatte og de store amerikanske flyselskapene scammer skattebetalerne ..
http://viewfromthewing.boardingarea....erican-people/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Delta har laget en film for å fortelle hvor fæle gulf selskapene er, anbefaler alle å se den, er det mest amerikanske jeg har sett i hele mitt liv.
Synes de svartmaler situasjoen ganske så mye. Er dere enig eller uenig med Delta? http://news.delta.com/delta-releases...rier-subsidies |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Klassisk amerikansk...
Ser for øvrig at Delta har brukt video fra landingen av Etihad 380 på OSL. Har de spurt eieren av videoen og har de lov til det? Det er vel for en her inne som har filmet det kanskje? I så fall så kanskje han/hun bør lage en ny video og fortelle om "den dramatiske og helt forferdelige dagen da the big American corporate monster of Delta Airlines stjal noen som var mitt, noe personlig, noe jeg var glad i.. Stop the madness!! I will fight back! " |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For en som ikke er så tungt inne dette MEB3/USA "they took our jobs" griene, hva i videoen er feil/løgn/fake news? Eller er det stort sett rett det videoen forteller meg?
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Min kommentar er mer rettet til storyen og hvordan den fortelles videoen uavhengig om det de sier er rett eller galt. Det handler mest om kulturforskjeller i grunn og om hvordan amerikanerne benytter helt andre virkemilder og fortellinger enn hva vi i Skandinavia hadde gjort. Det er det samme jeg opplever når jeg ser reklame på TV i USA kontra Norge der samme produkt selger inn på helt forskjellige måter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Edit: Ser nå det er Per Johan sin video de har benyttet. Har de spurt deg eller trenger de ikke det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
04:15 ut i videoen, litt uheldig uttale av Qatar, eller med overlegg?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Haha fy flate... Mon tro om Delta og andre spør seg; hva ønsker kunden? Lite kundefokus i videoen gitt.
Digger forøvrig kommentaren til en på bakken fra Delta: "I see Qatar coming in every day almost empty" - herlig, herlig... Positivt: fine klipp fra OSL ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Å styre både staten og flyselskapet må være den perfekte oppskrift for hvitevasking av penger (om det trengs).
"Bestill" x-antall billetter til en dyr pris... oj woops ble visst mye "no-show" på denne flighten. Hvem kontrollerer det? Araberlandene jukser sikkert mye slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
For å si det enkelt, så kaster de sten i glasshus så det rikoskjetterer rundt øra på dem, men uten at det treffer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=76ck79EWh6Q&sns=tw
Al Baker klarer fortsatt ikke å dy seg Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har ikke så mye imot Emirates, men Qatar holder jeg meg for god til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Og btw, Emirates (UAE) og Qatar er nøyaktig samme ullen. Like lite glad i å behandle fremmedarbeidere på en god måte begge to. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Amerikanske Selskaper Q3 results | LN-AFG | Flyforum | 9 | 29-10-2011 14:32 |
Amerikanske selskaper Q2 2011 | Someone | Flyforum | 10 | 04-08-2011 23:32 |
Amerikanske selskaper Q1 2010 | Someone | Flyforum | 6 | 22-04-2010 18:55 |