![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da sitter man på SQ kantina på MNL og er klar for sin første SQ tur ever. Så er det en halv dag med møter i SIN før det bærer videre til Jakarta i kveldinga.
For en plass Manila er, og for et himla styr på flyplassen. Gud hjelpe meg... Vel. Straks er det frokost ombord i Boeing balja, så får vi se. Ha en fin dag folkens.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra IAH, overnatter på veien til HNL. Grei Best Western, 6-7 min fra terminalen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Store saker på vei inn fjorden. Neste siste kursdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset hvor jeg venter på haik med #Ruter ut til Prærien. I dag skal det kuttes i budsjetter til ingeniørenes store "glede". Kona truer med montering av hyller og rydding i boden. Så får jeg se om jeg klarer å få utsatt det til helgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. I dag blir det gjemmekontor, da man får besøk av en elektriker, gjemmekontor forutsetter vel at man har tilgjengelig strøm dog....
Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Tegner til å bli en flott dag idag også...skikkelig Indian Summer. Etter dagens dont blir det bursdag til en niese. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Noe grått her i sørvest på morgenkvisten. Satser på at det blir bra til ettermiddagen slik at det går an idag og å ta en tur på fjorden med båten. Det var helt fantastisk i går ettermiddag/kveld på sjøen med sol og varme. Fisken derimot uteble mens teinene var innholdsrike med krabbe. Men nå; forberedelse til partnermøte i lisensen vår. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Her er det grått og duskregn i dag. Så får man vannet plenen iallefall. Er på plass på kontoret med nok oppgaver til å få denne dagen til å gå også. Fotballtrening med junior i ettermiddag, så jeg håper det har sluttet å regne til da. Ellers skal det pakkes for morgendagens utenlandsreise. Quote:
SQ byr nok på regionale biz seter som er så som så, og det er garantert kylling til lunsj. God tur! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God dag fra Sola, kontordag etter noen dager på møte hos "ulvene" i tigerstaden, slitsomt med møter hvor det finnes store sprik i virkelighets oppfatning, så det var godt å komme tilbake til de skjermete omgivelsene her på kontoret.
Quote:
Blir det longhault business class da? Eller flesket til med F...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestsørøstfra .. her skinner solen og vi venter de sedvanlige 30 gradene. Alelrgien florerer, og guttungen hoster og harker og er like lett å få avgårde på tid som en Dreamliner fra Arlanda ..
Nok en arbeidsdag venter, men snart venter en tredagers og siste friperiode før turen til Norge og MD80-tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 | ||||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Elefnaten på sin side er nokså fornøyd med å ha fått noe han kaller for Sittosekk fra ei Singapore Gørl.
![]() |
![]() |
#13 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hallo fra Oslo. En dag som ble satt av til research og dokumenter har gått med til å springe fra møte til møte. Og selv hjemmekontordagen fredag hvor man kan få gjort noe har nå blitt booket opp med workshops og møter.
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Casa Carla i Luanda, Angola.
Var heldige da vi fekk helikopter rett til Luanda idag og ikkje den vanleg ruta til Soyo med påfølgende fixed wing til Luanda Fem ukers tjeneste i rederiet er straks over, bare en liten tur med Air France til CDG, et lite HOP! til Oslo før en trofast 737 tar meg til Vigra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Paris. Park Hyatt Vendome, snart på stjernebesøk. Nuff said
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag, akkurat stupt inn døra fra en laaaaang dag på jobb, men nå må jeg ut igjen en tur ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Utsatt til helgen
![]() Isteden fikk jeg meg en hårklipp |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra DXB | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 24-07-2014 17:57 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Manila | SQ 777 | Flyforum | 11 | 27-10-2012 15:04 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Kiruna. | FBU 4EVER | Flyforum | 17 | 17-01-2005 08:45 |