![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Takk for grundig rapport Flappflapp.
Ser vel ut som om det nå står mellom Holmen og Rømskog, men får se hva kona har av innspill ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glem heller ikke HolmsbuSpa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, sjekk ut Quality Holmsbu Spa. Har ikke vært i spa'et, men har bodd der for noen år siden, og vært innom og spist middag på båttur.
Hotellet er vel ca 10 år gammelt, spa'et ligger (så vidt jeg husker) med flott utsikt over Drammensfjorden, men selve utsikten på Holmsbu er mindre spennende enn på Holmen (der fjorden er mye bredere, det finnes en del øyer osv). Ellers lider Holmsbu litt av det samme som Holmen; ganske store restaurant- og oppholdsarealer som ikke er særlig intime en helg med litt lavt belegg. Avstanden til Oslo er ikke så verst, men veien siste stykket ganske dårlig. Vurderer du Holmsbu, kan du nesten like gjerne vurdere Son også, det tar vel faktisk kortere tid å reise dit, selv om det kanskje er bittelitt lenger. Du kan vurdere Hankø Fjordhotell & Spa også, fortsatt bare 1,5 time fra byen, et litt mindre hotell med litt mer intime omgivelser. Ligger jo også på en øy, så der er det veldig rolig. Og får man brukbart vær er det masse flotte turmuligheter ut mot havet, som hotellene lenger inn i fjorden mangler. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som valget ble tatt for meg, da jeg fikk oppholdt på Farris i gave
![]() Så får heller ha de andre til gode til senere |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Destinasjoner med varme kilder/spa? | robertaas | Reiseforum | 19 | 05-09-2012 22:14 |
Spa med egen rullebane? | Martin | Reiseforum | 8 | 01-08-2010 01:26 |
Spa hotell i Talinn? | LN-Q | Reiseforum | 1 | 11-03-2010 14:48 |
Luftrommet over store deler av det sentrale Østlandsområdet stenges i tre døgn | ATC-flyradar | General Aviation og sjøfly | 10 | 14-12-2009 06:59 |
Finnair åpner SPA på Vantaa | MD90 | Flyforum | 1 | 06-04-2008 14:32 |