![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her har du virkelig gjort det bra. Tøft å se take-off.
![]() |
#23 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Hei igjen!
Idag var jeg ute på SVG for å få bilder av Arkia 757-300. Den var laaaaang i forhold til Icelandair's -200 maskiner. Her er noen bilder fra dagen (01.10.11): Kom ut veldig tidlig, så sola stod opp på Sola etter at jeg kom fram: ![]() Folka var våkne i kontrolltårnet: ![]() Litt dis over rullebanen, og med motlys ble det en kul effekt på denne synes jeg: ![]() SunEx: ![]() Og dagens høydepunkt, Arkia Boeing 757-300, men sola ødela de fleste bildene, men jeg dokumenterer besøket allikevel: ![]() ![]() Mens vi ventet på at Arkia'n skulle ta av fløy en Emirates A380 over oss: ![]() Jeg (og de andre jeg var med) prøvde noen nye plasser: ![]() Så gikk vi over til andre siden av flyplassen, der vi skulle ta bilder av Arkia'n på take off, motlys ble det, menmen... ![]() ![]() ![]() Flott biz-jet stod med fallskjermklubben: ![]() Så flyttet vi oss tilbake til spotterplattformen: ![]() ![]() En Widerøe som kom utrolig høyt inn mot rullebanen: ![]() Og til slutt, KLM som taxer for å så dra hjemover, og jeg dro hjem etter den: ![]() Det var det, håper bildene faller i smak! Tar gjerne imot tips om hva jeg kan gjøre bedre under slike motlysforholder... Stor takk til Joachim som kunne kjøre meg ut til SVG idag! Og jeg vet at jeg har masse dustspots på kameraet/objektivet, skal prøve å få renset det snart! -Christian ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er bare å ringe neste gang du vil ut så kan du sitte på hvis jeg skal ta turen, fin tråd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kult bilde av SAS maskinen som knelte ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Februar bildetråd | Fellowship | Bilder & foto | 12 | 01-03-2017 11:07 |
Spotteråret 2011 - chrSVGa380's oppsummering! | chrSVGa380 | Bilder & foto | 13 | 02-01-2012 13:23 |
Spotteåret 2010 - chrSVGa380 | chrSVGa380 | Bilder & foto | 16 | 01-01-2011 15:18 |