![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag från Sigtuna,
Solen skiner och jag är väl i det närmaste helt återställd efter gårdagens single malt och thaimatsafton. I eftermiddag/kväll blir det jobb på STOKESK och klockan 22 blir det heeeeelg! Önskar eder alla en riktigt fin dag vad än ni skall göra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Harstad. Her var det kaldt, gitt.. Og litt regn i omraadet. Modern har akkurat disket opp frokost, men hun har faatt meget tung kritikk av meg og brodern fordi hun har sluttet aa bake broed!! Skandale!
Ble tur med RRE i gaar, fresht og nytt fly med god frokost. Purseren klaget dog paa at de ikke hadde faatt montert en klype i galley foran for aa henge papirer og manifester paa. Speedbird, frem med skrujernet :-D Blir familiebesoek mm i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Hovedstaden. Tok faktisk LN-RRE i går også. Da på 22:45 avgangen CPH-OSL . Har vært et par dager i Dublin på en liten "midt i uken helgetur". Tungt å begynne på igjen i dag da, ja! Lurer ellers på om det er mulig å slippe Priority-tags på baggen. Har testet dette noen ganger nå, og det tidligste jeg har fått baggen er rundt halvveis. I Dublin var den den absolutt siste som kom på båndet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Samme for meg på OSL - kom langt bak i rekka. Men i Mosjøen gikk det greit ... alt kom samlet i en tralle.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() E!
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hadde vi forresten hatt iskald pils er jeg ikke sikker på om noen ville fått bagasjen sin, priority eller ikke ![]() E!
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Genialt!! Den er jeg for!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute på tur
|
![]()
Jeg har til og med oppleve at SQ har rotet bort baggen min denne uken, og det er uvanlig.
![]() De skulle stoppe den og retagge den i AKL og det skjedde, men de glemte å laste den og vips ble det krøll i mine planer. Men nå er det leggetid, i mellomtiden har jeg lagt opp en haug med mindre bra bilder i trip rapporten min, så får jeg få klistret inn omtalen av flyturene og hoteller fra denne uken, det er jaggu ting som endrer seg bare man lar vær å prøve de på noen år. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Det kan skje selv det beste flyselskap.
Fine bilder og morsom reportasje. Gleder meg til mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men at priority bagen kommer først har vel også noe med lastingen og gjøre.......
Nå er det jo forsåvidt litt viktigere med priority når vi snakker litt større fly enn smågrisene på OSL også da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]()
Tommy .. jeg mente mistet bag på SQ.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag ettermiddag... Da er ungene tilbakelevert og vi har ungefri... Nå skal hovedstaden nytes i noen dager før det bærer på ny hyttetur mandag ettermiddag. Ha en bedre sommerfredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da var jeg hjemme igjen i Bergen, og i dag var det kjempefremgang siden bagasjen kom blant første tredel. Først kom all spesialbagasjen, så alle med oransje heavy lapper, så en del annen bagasje. Deretter min. I dag hadde de glemt taggen, så det var kanskje derfor jeg fikk den tidlig, siden det fortsatt ikke hadde kommet noen med Priotrity tagger når jeg fikk min.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen på denne siste fredagen i juni | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 29-06-2018 13:36 |
God morgen denne Påskeaften. | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 21-04-2014 14:23 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 18 | 22-08-2008 18:57 |