![]() |
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
...kan man dra til Kissimmee. Min timeplan i Orlando var for stram til at jeg rakk Sun & Fun, men jeg fikk ett lite glimt av Lakeland fra lufta
![]() Jeg var på en "liten" konferanse i Orlando fra søndag til onsdag og med ankomst fredag fikk jeg tid til en liten tur med en Texan fra Warbird Adventures fra Kissimmee. Det var bare helt rått! Sun & Fun får bli neste gang... Klikk på videoen så ser dere litt av hvordan det føles å fly Texan. Det er dét man gjør. Når flyet er i lufta får forsetepassasjeren ta over og fly flyet gjennom turns, lazy eights, barrel rolls osv. Kult var det ![]() Her er noen bilder fra sist lørdag: ![]() Denne Fw 190-en tilhører Forsvarsmuseet og kommer til Norge når den er ferdi restaurert. Vi har hatt en tråd for ikke så lenge siden om den "nye" oppfinnelsen - flybilen. Vel, her er originalen: ![]() ![]() Så noen fly som er litt mer sammenskrudd: ![]() Da jeg var der var det tre Texanere på plass - en Marine, en Air Force og en Navy. Jeg har sett at de har/har hatt en Army også. Jeg fløy i Navy-maskinen. ![]() ![]() ![]() Og til slutt en Stearman. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det så rett og slett stas ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
Det skrus paa Warbirds paa Everett ogsaa .. Flying Heritage Collection har flyttet til Everett og Matt Cawby har knipset en del utvalgte eksemplarer ... Ny attraksjon for neste aars julebord!
http://www.microvoltradio.com/kpae.htm http://www.flyingheritage.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Hva slags fly er dette? Det ser stilig ut med den halen. Ser det er et ekstra hjul under halen. Det er vel pga det er så lett å få tailstrike med den.
![]() |
#5 |
evig optimist
|
![]()
det der er en Fouga CM-170 Magister..
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det der så helt fantastisk ut!
Med dagens dollarkurs er jo en slik tur overkommelig for de fleste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var sikkert en kjempetur.
![]() Var svensken der fortsatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Joda, svensken var der han. Han fløy den andre Texaneren som vi tok av i formasjon med.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Storm traff Sun and Fun | Planebeach | Flyforum | 2 | 01-04-2011 14:28 |
Hvorfor ikke gå av når man fyller 60 år | Arrow | Flyforum | 30 | 20-03-2005 13:59 |