![]() |
|
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er vel ikke bare på Kastrup den er helt ukjent! Prøv i Asia du!!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() Selv har jeg bedt om nedgradering på Plaza her i kveld... ![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå stikker jeg virkelig fram nakken her, men la gå. Og dette er en seriøs undring.
Jeg legger til stadighet merke til at forumister slakter journalister for å være useriøse for å skrive om at Ryanairs gratisturer koster penger (endog kalte en av oss journalisten for kommunist), at WF får et sprekk i vinduet (AGURK!!!), for ikke å snakke om ikke-saken at et KLM-sete var knekt. Dette er de siste dagene alene. Det disse tre sakene har til felles er at de ikke skriver om luftfart i nesegrus beundring, men stiller et og annet tema i et noe kritisk lys. Kanskje ikke like velfundert alt, men dog. Det jeg ikke forstår er hvorfor denne artikkelen her ikke møter samme hylekoret? Den inneholder ingen stor nyhet. Den er ikke nyskapende på noen som helst måte. Men på akkurat samme måte som Ryanair-saken her om dagen, forteller den noen fakta. Hvorfor ser vi forumister annerledes på den? Er det fordi vi er ekstremt opptatt av å bli oppgradert selv? Eller er det fordi ingen føler seg tråkket på tærne av denne artikkelen? Mitt lodd er ei at svare, kun at spørge - sa han i det han dukket for innkommende granater ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Blir man oppgradert med EBG o.l.? | Pedersang | Reiseforum | 88 | 10-01-2016 23:54 |
Slik blir nye Gardermoen | Concorde | Flyforum | 83 | 21-04-2010 08:35 |
Slik blir Rygge | Concorde | Flyforum | 17 | 22-01-2008 10:49 |
Slik blir Rygge! | Concorde | Flyforum | 0 | 27-02-2007 12:55 |
Slik blir A350 | Trety | Flyforum | 1 | 21-04-2006 18:53 |